Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny ogłasza przetarg
- Adres: 41-500 Chorzów, Rynek 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 2410-110 , fax. 0-32 2410-110
- Data zamieszczenia: 2009-05-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Chorzów Wydział Administracyjny
Rynek 1 1
41-500 Chorzów, woj. śląskie
tel. 0-32 2410-110, fax. 0-32 2410-110
REGON: 00051569000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP i DOSTAWA: wyposażenia biurowego tj. MEBLI I FOTELI BIUROWYCH W 2009 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych i foteli biurowych według terminów szczegółowo określonych w Załączniku Nr: 1 -Specyfikacji zakupu mebli wraz z załączonym wykazem mebli (schematy) i ich wymiarami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391500008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP, warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie poniższych warunków: a)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamóweinia; c)znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegające wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 PZP Zamawiający oceni spełnienie w/w warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty wg formuły: /spełnia - nie spełnia/. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.szczegółowo wypełniony Załącznik 1A -Formularz ofertowy łącznie z Załącznikiem Nr: 1 ( 76 pozycji) 2. złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 PZP -Załącznik Nr 2 i 2A 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę tzn. Pełnomocnictwo, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kserokopii poświadczonej notarialnie 5. wskazanie przez wykonawców w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chorzow.um.gov.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa urn wyborczych dla Urzędu Miejskiego w Bielsku - Białej.
Dodano: 2016-05-11 - Zakup i dostawa mebli dla Budowa Przedszkola nr 2A przy ul. Nasypowej i ul. Barbórki w Bieruniu Nowym na działce nr 229/26
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa mebli i sprzętu wraz z montażem do nowo remontowanych pomieszczeń na parterze w budynku Młyńska 4.
Dodano: 2015-11-20 - Dostawa i montaż wyposażenia Dziennego Domu Pobytu Senior-Wigor w dzielnicy Rój w Żorach.
Dodano: 2015-10-23 - Dostawa wyposażenia tj. mebli i urządzeń do nowego budynku pogotowi zawodowych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. Zadanie 1.Wyposażenie sali aparatowej - meble -stolarka drewniana Zadanie 2.Wyposażenie warsztatu mechanika - wyposażenie ze stali nierdzewnej Zadanie 3.Wyposażenie warsztatu mechanika - sprzęt elektryczny Zadanie 4.Wyposażenie pomieszczeń biurowo - socjalnych Zadanie 5.Wyposażenie pomieszczeń magazynowych
Dodano: 2015-03-30 - Dostawa i montaż mebli dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2014-10-17 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4
Dodano: 2014-10-13 - Dostawa wyposażenia dla potrzeb Centrum Zdrowia Kobiety i Dziecka w Szpitalu Miejskim w Zabrzu przy ul. Zamkowej 4
Dodano: 2014-09-30 - Dostawa i montaż wyposażenia dla pawilonu socjalno-technicznego Amfiteatru Pod Grojcem, towarzysząca zadaniu pn.: Rozbudowa i remont sceny głównej i widowni wraz z zapleczem socjalno-technicznym Amfiteatru pod Grojcem w Żywcu - etap II
Dodano: 2014-07-22 - Dostawa i montaż regałów przesuwnych i stacjonarnych w budynku archiwum w Tychach przy ul. Nowokościelnej 11
Dodano: 2014-03-10