26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
- Data zamieszczenia: 2020-10-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Juzistek 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 261883896, fax. 261883868
REGON: 14291704000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wykładzin, wycieraczek oraz mat - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wykładzin, wycieraczek i mat. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał Certyfikat lub Deklarację Zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną dla pozycji 1-6 Formularza cenowego. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia deklarację zgodności: a) dla pozycji od 1 do 4 wykładziny PCV – norma PN-EN 685 oraz PN-EN 660, b) dla pozycji od 5 do 6 wykładziny dywanowe – norma PN-EN 685 oraz EN 1441:2004. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na przedmiot zamówienia: a) dla pozycji od 1 do 4 – 24 miesiące, b) dla pozycji od 5 do 6 – 5 lat, c) dla pozycji od 7 do 14 – 12 miesięcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru koloru. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Kierownikiem SOI koloru w pozycji 1-6 Formularza cenowego z min. 3 kolorami przedstawionymi przed dostawą. 6. Prawo opcji: 1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu maksymalnie do 100% w okresie realizacji umowy zamówienia podstawowego gwarantowanego Wykonawcy, 2) skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w przypadku wyczerpania zapasów przedmiotowego asortymentu. Zasady dotyczące przedmiotu umowy objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu umowy, 3) skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, 4) realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach jednostkowych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę. Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44112200-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- SVA/K/4620-31/2020: Zakup i dostawa wykładziny podłogowej PCV wraz z materiałami wykończeniowymi dla potrzeb wykonania kontenerów
Dodano: 2021-03-09 - SVA/K/4620-31/2020: Zakup i dostawa wykładziny podłogowej PCV wraz z materiałami wykończeniowymi dla potrzeb wykonania kontenerów
Dodano: 2020-12-22 - Dostawa i montaż wykładzin podłowych w remontowanych oddziałach SPZOZ w Sokołowie Podlaskim
Dodano: 2019-06-21 - Dostawa materiałów podłogowych, ujętych w wykazie stanowiącym załącznik do specyfikacji, dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2019-05-13 - Sukcesywna dostawa i wymiana wykładzin podłogowych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy
Dodano: 2019-03-13 - Dostawa wraz z montażem podłogi systemowej na hali sportowej w PSP nr 4 w Pułtusku
Dodano: 2018-11-09 - Zakup i dostawa materiałów remontowych dla WIŁ
Dodano: 2018-03-09 - Dostawa materiałów podłogowych, ujętych w wykazie stanowiącym załącznik do specyfikacji, dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2017-12-13 - Dostawa materiałów podłogowych, ujętych w wykazie stanowiącym załącznik do specyfikacji, dla Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
Dodano: 2017-09-04 - Sukcesywna wymiana wykładziny wraz z towarzyszącymi robotami posadzkarskimi w budynkach administrowanych lub zarządzanych przez Urząd m.st. Warszawy
Dodano: 2017-03-02