Przetargi.pl
Zakup i dostawa wykładzin, wycieraczek oraz mat

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2020-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 14291704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wykładzin, wycieraczek oraz mat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wykładzin, wycieraczek i mat. 2. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia posiadał Certyfikat lub Deklarację Zgodności z Polską Normą lub Aprobatą Techniczną dla pozycji 1-6 Formularza cenowego. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył wraz z przedmiotem zamówienia deklarację zgodności: a) dla pozycji od 1 do 4 wykładziny PCV – norma PN-EN 685 oraz PN-EN 660, b) dla pozycji od 5 do 6 wykładziny dywanowe – norma PN-EN 685 oraz EN 1441:2004. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na przedmiot zamówienia: a) dla pozycji od 1 do 4 – 24 miesiące, b) dla pozycji od 5 do 6 – 5 lat, c) dla pozycji od 7 do 14 – 12 miesięcy. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru koloru. Wykonawca zobowiązany jest do ustalenia z Kierownikiem SOI koloru w pozycji 1-6 Formularza cenowego z min. 3 kolorami przedstawionymi przed dostawą. 6. Prawo opcji: 1) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu maksymalnie do 100% w okresie realizacji umowy zamówienia podstawowego gwarantowanego Wykonawcy, 2) skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie miało zastosowanie w przypadku wyczerpania zapasów przedmiotowego asortymentu. Zasady dotyczące przedmiotu umowy objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji podstawowego przedmiotu umowy, 3) skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego skorzystanie rodzi po stronie Wykonawcy obowiązek realizacji zamówienia opcjonalnego. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu, 4) realizacja zamówienia opcjonalnego nastąpi po takich samych cenach jednostkowych jak w zamówieniu podstawowym, zgodnie z ofertą złożoną przez Wykonawcę. Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44112200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 3) Pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach