Przetargi.pl
Zakup i dostawa wraz z wymianą i montażem akumulatorów do zasilaczy UPS dla potrzeb gwarantowanych sieci zasilania sprzętu medycznego i oświetlenia awaryjnego w Bloku Operacyjnym Chirurgicznym, SOR, OIOM, Oddział Zakaźny oraz sprężarek wraz z modernizacją instalacji i remontem pomieszczeń - realizowane w ramach zadania pn. „Zakup sprzętu medycznego dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: angiograf kardiologiczny, ramię „C” dla Poradni Gastrologicznej, sterylizatory wraz z adaptacją pomieszczeń, karetka, aparat USG, aparat RTG oraz inny sprzęt i aparatura medyczna wraz z adaptacją pomieszczeń”.

Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48483615283 , fax. +48483615213
  • Data zamieszczenia: 2019-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
    ul. Lekarska 4
    26-610 Radom, woj. mazowieckie
    tel. +48483615283, fax. +48483615213
    REGON: 00031508600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.radom.pl/zamowienie/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wraz z wymianą i montażem akumulatorów do zasilaczy UPS dla potrzeb gwarantowanych sieci zasilania sprzętu medycznego i oświetlenia awaryjnego w Bloku Operacyjnym Chirurgicznym, SOR, OIOM, Oddział Zakaźny oraz sprężarek wraz z modernizacją instalacji i remontem pomieszczeń - realizowane w ramach zadania pn. „Zakup sprzętu medycznego dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: angiograf kardiologiczny, ramię „C” dla Poradni Gastrologicznej, sterylizatory wraz z adaptacją pomieszczeń, karetka, aparat USG, aparat RTG oraz inny sprzęt i aparatura medyczna wraz z adaptacją pomieszczeń”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 - zakup i dostawa wraz z wymianą i montażem akumulatorów do zasilaczy UPS dla potrzeb gwarantowanych sieci zasilania sprzętu medycznego i oświetlenia awaryjnego w Bloku Operacyjnym Chirurgicznym, SOR, OIOM, Oddział Zakaźny Dobór i dostawa nowych akumulatorów do zasilaczy UPS dla potrzeb gwarantowanych sieci zasilania sprzętu medycznego i oświetlenia awaryjnego w Bloku Operacyjnym Chirurgicznym, SOR, OIOM, Oddział Zakaźny. Wymiana uszkodzonych podzespołów zasilaczy UPS w budynku głównym R.Sz.S. oraz wykonanie niezbędnych czynności prewencyjnych mających na celu utrzymanie urządzeń w odpowiednim stanie technicznym i zapewnienie dalszej bezawaryjnej pracy. Część nr 2 - zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprężarek wraz z modernizacją instalacji i remontem pomieszczeń Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch sprężarek wraz z modernizacją i remontem pomieszczenia na poziomie -1 segmentu C budynku głównego oraz modernizacja układu kanału wentylacyjnego w pomieszczeniu sprężarek budynku głównego w segmencie C na poziomie parteru budynku głównego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31430000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 19.2. Zamawiający określa wadium w wysokości: 1) Część nr 1 – 3.942,00 zł /słownie: trzy tysiące dziewięćset czterdzieści dwa złote, zero groszy/. 2) Część nr 2 - 1.800,00 zł /słownie: jeden tysiąc osiemset złotych, zero groszy/. Numeracja jest zgodna z numeracją w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA. 6.1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 6.1.1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 6.1.2) pełnomocnictwo – w oryginale 6.1.3) dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 19.4.2 – 19.4.5). Numeracja jest zgodna z numeracją w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach