Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego ogłasza przetarg
- Adres: 26-610 Radom, ul. Lekarska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48483615283 , fax. +48483615213
- Data zamieszczenia: 2019-09-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego
ul. Lekarska 4
26-610 Radom, woj. mazowieckie
tel. +48483615283, fax. +48483615213
REGON: 00031508600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.radom.pl/zamowienie/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wraz z wymianą i montażem akumulatorów do zasilaczy UPS dla potrzeb gwarantowanych sieci zasilania sprzętu medycznego i oświetlenia awaryjnego w Bloku Operacyjnym Chirurgicznym, SOR, OIOM, Oddział Zakaźny oraz sprężarek wraz z modernizacją instalacji i remontem pomieszczeń - realizowane w ramach zadania pn. „Zakup sprzętu medycznego dla Radomskiego Szpitala Specjalistycznego: angiograf kardiologiczny, ramię „C” dla Poradni Gastrologicznej, sterylizatory wraz z adaptacją pomieszczeń, karetka, aparat USG, aparat RTG oraz inny sprzęt i aparatura medyczna wraz z adaptacją pomieszczeń”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część nr 1 - zakup i dostawa wraz z wymianą i montażem akumulatorów do zasilaczy UPS dla potrzeb gwarantowanych sieci zasilania sprzętu medycznego i oświetlenia awaryjnego w Bloku Operacyjnym Chirurgicznym, SOR, OIOM, Oddział Zakaźny Dobór i dostawa nowych akumulatorów do zasilaczy UPS dla potrzeb gwarantowanych sieci zasilania sprzętu medycznego i oświetlenia awaryjnego w Bloku Operacyjnym Chirurgicznym, SOR, OIOM, Oddział Zakaźny. Wymiana uszkodzonych podzespołów zasilaczy UPS w budynku głównym R.Sz.S. oraz wykonanie niezbędnych czynności prewencyjnych mających na celu utrzymanie urządzeń w odpowiednim stanie technicznym i zapewnienie dalszej bezawaryjnej pracy. Część nr 2 - zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprężarek wraz z modernizacją instalacji i remontem pomieszczeń Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie dwóch sprężarek wraz z modernizacją i remontem pomieszczenia na poziomie -1 segmentu C budynku głównego oraz modernizacja układu kanału wentylacyjnego w pomieszczeniu sprężarek budynku głównego w segmencie C na poziomie parteru budynku głównego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31430000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 19.2. Zamawiający określa wadium w wysokości: 1) Część nr 1 – 3.942,00 zł /słownie: trzy tysiące dziewięćset czterdzieści dwa złote, zero groszy/. 2) Część nr 2 - 1.800,00 zł /słownie: jeden tysiąc osiemset złotych, zero groszy/. Numeracja jest zgodna z numeracją w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, POTWIERDZAJĄCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA. 6.1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć: 6.1.1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ. Informacje zawarte w złożonym oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. 6.1.2) pełnomocnictwo – w oryginale 6.1.3) dokument potwierdzający wniesienie wadium (w przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 19.4.2 – 19.4.5). Numeracja jest zgodna z numeracją w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa akumulatorów do siłowni telekomunikacyjnych typu WSZ-03 produkcji Telzas
Dodano: 2023-10-06 - Kompleksowa dostawa wraz z wymianą akumulatorów, kondensatorów, wentylatorów do zasilacza UPS o mocy 200 kVA oraz dostawa wraz z wymianą kompletnego zasilacza UPS o mocy 2 kVA.
Dodano: 2023-10-06 - Dostawa akumulatorów do siłowni telekomunikacyjnych typu WSZ-03 produkcji Telzas
Dodano: 2023-09-05 - Dostawy akumulatorów do siłowni telekomunikacyjnych
Dodano: 2023-08-30 - Dostawa baterii chemicznych do TWR Poznań
Dodano: 2023-05-23 - Dostawa baterii do UPS
Dodano: 2022-10-13 - Dostawa baterii do UPS
Dodano: 2022-09-08 - Wymiana akumulatorów w zasilaczach UPS, w budynku Urzędu m st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45 w Warszawie
Dodano: 2022-08-30 - ZP/CZD/096/22 Dostawa i wymiana akumulatorów zasilaczy UPS zlokalizowanych na terenie IPCZD w budynku D,E, L wraz z utylizacją obecnych akumulatorów zasilaczy UPS.
Dodano: 2022-08-10 - Dostawa akumulatorów w podziale na zadania
Dodano: 2020-06-23