Przetargi.pl
Zakup i dostawa wraz z wniesieniem i montażem sprzętu sportowo - szkoleniowego, odzieży sportowej, materiałów medycznych dla Wydziału Doboru i Szkolenia KWP w Katowicach

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40038 Katowice, ul. J. Lompy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 002 050 , fax. 322 002 060
  • Data zamieszczenia: 2017-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19
    40038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 002 050, fax. 322 002 060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wraz z wniesieniem i montażem sprzętu sportowo - szkoleniowego, odzieży sportowej, materiałów medycznych dla Wydziału Doboru i Szkolenia KWP w Katowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z wniesieniem i montażem sprzętu sportowo – szkoleniowego, odzieży sportowej, materiałów medycznych dla Wydziału Doboru i Szkolenia KWP w Katowicach, w podziale na 10 zadań: Zadanie nr 1 – Maty sportowe Zadanie nr 2 – Sprzęt do ćwiczeń siłowych Zadanie nr 3 – Pozostały sprzęt do ćwiczeń Zadanie nr 4 – Akcesoria – sporty zespołowe Zadanie nr 5 – Odzież sportowa Zadanie nr 6 – Broń szkoleniowa i akcesoria do celów szkoleniowych Zadanie nr 7 – Sprzęt medyczny do celów szkoleniowych Zadanie nr 8 – Materiały medyczne Zadanie nr 9 – Wyposażenie siłowni Zadanie nr 10 – Słupki do siatki siatkarskiej 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ – wzór umowy, załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy (opis przedmiotu zamówienia). 3. Zamawiający wymaga aby Wykonawca na dostarczony asortyment udzielił gwarancji na okres wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ – formularz cenowy liczonej od dnia dostarczenia towaru bezpośrednio do użytkownika – Wydział Doboru i Szkolenia KWP w Katowicach. 4. Zamawiający wymaga, aby asortyment dostarczany w ramach realizacji umowy był produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu w UE, gatunku I-go oraz był zgodny z normami UE w szczególności dotyczącymi bezpieczeństwa użytkowania. 5. Zamawiający wymaga, aby asortyment dostarczany w ramach realizacji umowy posiadał deklarację zgodności CE w przypadku sprzętu który taką deklarację winien posiadać, 6. Zamawiający wymaga, aby serwis asortymentu określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ był realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego na terenie woj. śląskiego nie dalej niż 30 km od siedziby KWP Katowice. 7. Zamawiający zastrzega sobie, że wszystkie urządzenia wymagające montażu i instalacji winny być zamontowane na koszt dostawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Za zrealizowanie zamówienia uznaje się zakup, dostawę wraz z wniesieniem i montażem elementów stałych wyposażenia. 8. Wykonawca w ramach dostawy zapewnia wniesienie sprzętu do pomieszczeń wskazanych przez pracowników Zamawiającego wraz z montażem elementów stałych wyposażenia. 9.W przypadku podania przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej: norm, nazw własnych – znaków towarowych itp. – Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 dopuszcza też inne równoważne produkty które będą w stanie zapewnić pełną funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania wymaganego asortymentu. Jednocześnie zgodnie z obowiązującymi przepisami (art. 30 ust. 5 ustawy pzp) udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. Za równoważność Zamawiający uzna sprzęt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w załącznikach do SIWZ, o co najmniej o takim samym zakresie użytkowania np. zakres wykonywanych ćwiczeń, wielkość obciążenia itd. 10. Dot. zadanie nr 1: Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia próbki wraz z dokumentacją, o której mowa w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy (opis przedmiotu zamówienia) - 1 szt. oferowanego asortymentu, w ramach zadanie nr 1 tj. próbka w rozmiarze 20x20 cm. Oferowany asortyment zostanie poddany porównaniu ze wzorem posiadanym przez Zamawiającego oraz ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia o którym mowa w załączniku nr 2 do SIWZ, celem dokonania porównania zgodności z przedmiotem zamówienia i treścią złożonej oferty. W przypadku stwierdzenia faktu niezgodności oferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia wyspecyfikowanym przez Zamawiającego oferta zostanie uznana za niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, co będzie podstawą do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp. 11. Wzór złożony przez Wykonawcę którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą może zostać zwrócony po okresie wynikającym z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp – tj. 4 lata od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. Wniosek o zwrot asortymentu stanowi załącznik do SIWZ. 12. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców oraz dane kontaktowe (załącznik nr 5 do SIWZ). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w rozdziale XVII SIWZ i we wzorze umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 13. Zamawiający przewiduje zakup dodatkowego asortymentu w ramach prawa opcji do wysokości środków przeznaczonych na realizację zamówienia. 14. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od skorzystania z przewidzianego prawa opcji, tj. zakupu dodatkowego asortymentu. 15. Zamawiający przed podpisaniem umowy poinformuje mailowo lub pisemnie Wykonawcę o możliwości skorzystania z prawa opcji w całości lub części, bądź odstąpienia. W przypadku skorzystania z prawa opcji Zamawiający zastrzega, że dostawa zakupywanego asortymentu w ramach opcji nastąpi jednorazowo, wraz z dostawą asortymentu zakupionego w ramach zamówienia podstawowego, tj. nie później niż do dnia 15.12.2017 r. 16. Asortyment dostarczony w ramach opcji musi być tego samego producenta i o tych samych numerach katalogowych oraz o tych samych parametrach, co asortyment oferowany w ramach zakupu podstawowego. 17. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 37 47 40 00- 4 – sprzęt do ćwiczeń fizycznych 37 40 00 00 - 2 – artykuły i sprzęt sportowy 18 41 20 00 - 0 – odzież sportowa 35 11 21 00 - 3 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych 33 10 00 00 - 1 – Urządzenia medyczne 33 14 00 00 – 3 – Materiały medyczne UWAGA: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z wzorem załącznika nr 3 do SIWZ) o której mowa w ust. 1 pkt. 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia. Informację, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (informacja z otwarcia ofert) Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej niezwłocznie po otwarciu ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37474000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ UWAGA!: Brak złożenia formularza ofertowego i/lub cenowego, niewypełnienie wszystkich jego pozycji lub złożenie nie podpisanego formularza ofertowego i/lub cenowego przez osobę upoważnioną ze strony Wykonawcy, skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 89 ust. 1 pkt.2 Pzp – jako niezgodną z SIWZ 3. Oświadczenia wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ oraz aktualne na dzień składania ofert: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach we wskazanym wyżej oświadczeniu. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest do zamieszczenia informacji o podwykonawcach we wskazanym wyżej oświadczeniu c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wskazane wyżej oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Oświadczenie o gwarancji na przedmiot zamówienia - nr 1 do SIWZ – formularz ofertowy. 5. Oświadczenie, że w przypadku braku wskazania okresu gwarancji w formularzu ofertowym -załącznik nr 1 do SIWZ i/lub formularzu cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ, Wykonawca oferuje gwarancję minimalną zgodnie ze wskazaniami w formularzu cenowym. Uwaga: Wysokość oferowanej gwarancji na formularzu ofertowym -załącznik nr 1 do SIWZ oraz formularzu cenowym- załącznik nr 2 do SIWZ musi być taka sama. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje dwie różne wartości Zamawiający uzna, że Wykonawca oferuje gwarancję minimalną wymaganą przez Zamawiającego. 6. Oświadczenie, że dostarczony asortyment wskazany w załączniku nr 2 do SIWZ, jest produkowany jako fabrycznie nowy, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu oraz gatunku I-go - złożone na formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ). 7. Oświadczenie, że oferowany asortyment podlega normom określonym w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy (opis przedmiotu zamówienia). B. Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, tj: 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Wykonawca, którego oferta na zadanie nr 1 zostanie oceniona najwyżej, zostanie wezwany do złożenia próbki (w ilości 1 szt.) wraz z dokumentacją, o której mowa w załączniku nr 2 do SIWZ- formularz cenowy (opis przedmiotu zamówienia), Oferowany asortyment zostanie poddany porównaniu ze wzorem posiadanym przez Zamawiającego oraz ze szczegółowym określeniem przedmiotu zamówienia o którym mowa w załączniku nr 2 do SIWZ, celem dokonania porównania zgodności z przedmiotem zamówienia i treścią złożonej oferty. W przypadku stwierdzenia faktu niezgodności oferowanego przedmiotu z opisem przedmiotu zamówienia wyspecyfikowanym przez Zamawiającego oferta zostanie uznana za niezgodną ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, co będzie podstawą do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale IV SIWZ: 3.1 ust. 1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.3.1 nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 3.1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 4 stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 8. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków będzie polegał na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych: pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 8. Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art 22 ust.1 ustawy Pzp, polegający na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, a jeżeli podmiot ten będzie brał udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla Wykonawcy wymienionych w pkt 1 Rozdziału IV B SIWZ. 9. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokumenty o których mowa w Rozdziale IV B pkt 1 każdy z członków konsorcjum składa oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną