Przetargi.pl
Zakup i dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego oraz serwis fabrycznie nowego sprzętu komunalnego – kosiarki samojezdnej.

Gmina Łęczna ogłasza przetarg

  • Adres: 21-010 Łęczna, Plac Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 535 86 00, , fax. 81 752 02 42
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęczna
    Plac Kościuszki 5
    21-010 Łęczna, woj. lubelskie
    tel. 81 535 86 00, , fax. 81 752 02 42
    REGON: 43102005500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego oraz serwis fabrycznie nowego sprzętu komunalnego – kosiarki samojezdnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z przeszkoleniem personelu Zamawiającego oraz serwis fabrycznie nowego sprzętu komunalnego: 1) Kosiarki samojezdnej. 2. Informacje ogólne: 1) Sprzęt fabrycznie nowy, rok produkcji 2019 lub 2020. 2) Dostawa w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do dnia 24 grudnia 2020 r.. 3) Dostawa do siedziby zamawiającego tj. Urząd Miejski w Łęcznej, Plac Kościuszki 5, 21 – 010 Łęczna. 4) Instrukcja obsługi w języku polskim. 5) Wykonawca przeszkoli co najmniej dwie osoby wskazane przez Zamawiającego, w zakresie obsługi, konserwacji, drobnych napraw, eksploatacji, przeglądów dostarczonego sprzętu, w terminie 3 dni od dokonania dostawy. 3. Kosiarka samojezdna: 1) Przeznaczona do pracy na trawnikach miejskich, na obszarach gdzie występują zakrzewienia oraz drzewa; 2) Zerowy promień skrętu; 3) Silnik wysokoprężny, trzycylindrowy, o pojemności min. 900 cm3 i mocy min. 20 KM; 4) Tablica rozdzielcza wyposażona w zestaw wskaźników: temperatury, motogodzin, poziomu paliwa, zużycia filtra powietrza; 5) Fotel operatora amortyzowany i wyposażony w pasy bezpieczeństwa; 6) Zbiornik paliwa o pojemności min. 40 litrów; 7) Rama ochronna ROPS zapewniająca bezpieczeństwo przy przewróceniu maszyny; 8) Agregat tnący z tylnym wyrzutem trawy; 9) Regulowana wysokość koszenia; 10) Szerokość koszenia min. 150 cm. 4. Wymagania gwarancyjne i serwisowe: 1) Oferowany przez wykonawcę sprzęt komunalny powinien być w pełni sprawny i spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe określone w szczegółowym opisie zamówienia. 2) Przewidywany czas pracy sprzętu w ciągu roku ok. 250 mth. 3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczony sprzęt komunalny na czas określony w ofercie, liczony od dnia podpisania przez przedstawicieli stron protokołu odbioru sprzętu (załącznik do SIWZ). W okresie gwarancji wszystkie koszty naprawy w tym dojazd, koszt materiałów i części zamiennych, za wyjątkiem materiałów i części eksploatacyjnych podlegających naturalnemu zużyciu ponosi Wykonawca. 4) Podjęcie naprawy w okresie gwarancji nastąpi w czasie 48 godzin licząc od terminu zgłoszenia, nie wliczając czasu w dniach ustawowo wolnych. 5) Czas usunięcia usterki – 48 godzin, nie wyliczając czasu w dni ustawowo wolne. 6) Maksymalny czas naprawy – do 14 dni licząc od daty jej rozpoczęcia. 7) Wykonanie obowiązków z tytułu gwarancji odbywać się będzie transportem i na koszt Wykonawcy. 8) Koszty transportu do Zamawiającego ponosi Wykonawca. 9) Przed złożeniem oferty Wykonawca winien zapoznać się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, przedmiotem zamówienia, istotnymi postanowieniami umowy, jak również uzyskać inne niezbędne informacje potrzebne do sporządzenia oferty. 5. Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV 16311000-8 – Kosiarki do trawników. 6. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy rozumieć że zawsze w takim przypadku dopuszcza się oferty równoważne (to znaczy nie gorsze pod względem technicznym i jakościowym od wskazanych w opisie). 7. Jeżeli przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16311000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną