Przetargi.pl
Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach projektu "Remont i przebudowa budynku starej szkoły w Lutowie obejmująca adaptację obiektu na potrzeby aktywizacji społecznej"

Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 894 210 , fax. 523 894 220
  • Data zamieszczenia: 2020-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sępólno Krajeńskie
    ul. Tadeusza Kościuszki 11
    89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 894 210, fax. 523 894 220
    REGON: 92350949000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gmina-sepolno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach projektu "Remont i przebudowa budynku starej szkoły w Lutowie obejmująca adaptację obiektu na potrzeby aktywizacji społecznej"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia w ramach projektu „Remont i przebudowa budynku starej szkoły w Lutowie obejmująca adaptację obiektu na potrzeby aktywizacji społecznej” Część 1. Zakup i dostawa wraz z montażem wyposażenia mebli i pomocy dydaktycznych 1).Zakres zadania obejmuje dostawę i montaż mebli i pomocy dydaktycznych. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, rozładunek, wniesienie, rozmieszczenie, ustawienie, przekazanie do użytkowania, instalację, uruchomienie, podłączenie mediów i sprawdzenie poprawności działania przedmiotu umowy. 2) Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi dostawami: a) Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. . b) Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów. c) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. d) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. e) Towar winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji. f) Dostarczone i zainstalowane towary muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa w zakresie jakości, norm, bezpieczeństwa, dopuszczenia do obrotu. 3). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 . Część 2. Zakup i dostawa wyposażenia- sprzęt elektroniczny 1).Zakres zadania obejmuje dostawę sprzętu elektronicznego (tj. komputerów stacjonarnych z osprzętowaniem, laptopów, radioodtwarzaczy oraz kamery). Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, rozładunek, wniesienie, instalację, uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania przedmiotu umowy. 2) Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi dostawami: a) Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów. b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. d) Towar winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji. e) Dostarczone i zainstalowane towary muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa w zakresie jakości, norm, bezpieczeństwa, dopuszczenia do obrotu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 2. Część 3. Zakup i dostawa wyposażenia- sprzęt AGD 1).Zakres zadania obejmuje dostawę sprzętu AGD (tj. Chłodziarko-zamrażarki, zmywarki oraz odkurzacza) Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, rozładunek, wniesienie, instalację, uruchomienie oraz sprawdzenie poprawności działania przedmiotu umowy. 2) Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi dostawami: a) Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów. b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. d) Towar winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji. e) Dostarczone i zainstalowane towary muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa w zakresie jakości, norm, bezpieczeństwa, dopuszczenia do obrotu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3. Część 4. Zakup i dostawa wyposażenia- wyposażenie kuchni 1).Zakres zadania obejmuje dostawę asortymentu do wyposażenia kuchni (tj. zestawy naczyń, warnik, termosy, pojemniki na odpady, wózki do sprzątania, wózek kelnerski, ręczniki papierowe wraz z dozownikiem oraz art. pomocnicze). Przedmiot zamówienia obejmuje również transport, rozładunek, wniesienie 2) Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi dostawami: a) Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów. b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. c) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. d) Towar winien być fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad, kompletny, zdatny dla jego prawidłowej eksploatacji. e) Dostarczone i zainstalowane towary muszą spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa w zakresie jakości, norm, bezpieczeństwa, dopuszczenia do obrotu. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39162100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty (Załącznik nr 5), b) wypełniony formularz cenowy odpowiednio dla części 1, 2, 3 i 4 (załącznik nr 5.1, 5.2, 5.3, 5.4) c) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania (załącznik nr 7 do SIWZ) - w celu potwierdzenia spełnienia wymagania z Rozdziału X pkt 2 SIWZ, W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Ponadto Wykonawcy zobowiązani są załączyć do oferty: a) dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego -jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach