Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55-011 Siechnice, ul. Jana Pawła II 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2012-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12 12
55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wraz z montażem (ustawieniem) mebli i wyposażenia z przeznaczeniem dla: Zadanie I: punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie - meble dla dzieci; Zadanie II: punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie - meble; Zadanie III: punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie - wyposażenie; Zadanie IV: świetlicy gminnej w Ozorzycach - krzesła, Gmina Siechnice - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę wraz z montażem (ustawienie) mebli i wyposażenia z przeznaczeniem dla:1) Zadanie I: punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie - meble dla dzieci. 2) Zadanie II: punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie - meble. 3) Zadanie III: punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie - wyposażenie. 4) Zadanie IV: świetlicy gminnej w Ozorzycach, Gmina Siechnice - krzesła. UWAGA: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno, dwa lub trzy lub cztery zadania. Przedmiot Zadanie I: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli dla dzieci wraz z montażem, przeznaczonego do punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie przy ul. Bukowej 20 w Świętej Katarzynie, gmina Siechnice. 2 Zamawiane meble przewidziane są dla dzieci od 24 tygodnia życia do 3 roku życia. 3)Przedmiot zamówienia powinien być dostępny w produkcji seryjnej, poszczególne elementy maja być częściami zestawów, które można łączyć ze sobą, np. szafki i szuflady, nadstawki, półki, drzwiczki. Poszczególne elementy zestawu wykonane z płyty wiórowej okleinowanej laminatem w kolorze buku, krzesełka drewniane. 4) Wszystkie elementy muszą mieć atesty i certyfikaty dopuszczające do użytkowania przez grupę wiekową o której mowa w pkt. 2. 5)Szczegółowe zestawienie mebli stanowią załączniki nr 1A do siwz. Wykaz mebli i sprzętu jest wykazem cen jednostkowych, który stanowi integralną część oferty - Załącznik 1 A. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, rozładunku, montażu i ustawienia dostarczonych mebli i wyposażenia. 7) Jakiekolwiek cechy wskazujące tylko na jednego producenta są elementem przykładowym, należy zastosować odpowiednie rozwiązania o parametrach technicznych, kolorystycznych, ergonomicznych, równorzędnych lub je przewyższających. Należy zachować wymiary przy dopuszczalnych różnicach +/- 5% z zastrzeżeniem, że zamontowane wyposażenie musi umożliwić montaż tych elementów zgodnie z załącznikiem graficznym - załącznik nr 1D do siwz. 8) Wykonawca będzie musiał naprawić wszelkie szkody wyrządzone podczas realizacji zadania. 9) Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowanie miejsca dostawy i montażu po zakończeniu prac montażowych. Przedmiot Zadanie II: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli wraz z montażem, przeznaczonego do punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie przy ul. Bukowej 20 w Świętej Katarzynie, gmina Siechnice. 2) Zamawiane meble przewidziane są do pomieszczeń w których będą przebywały dzieci od 24 tygodnia życia do 3 roku życia.3) Przedmiot zamówienia powinien być dostępny w produkcji seryjnej, poszczególne elementy maja być częściami zestawów, które można łączyć ze sobą, np. szafki i szuflady, nadstawki, półki, drzwiczki. Poszczególne elementy zestawu wykonane z płyty wiórowej okleinowanej laminatem w kolorze buku, krzesełka drewniane. 4) Wszystkie elementy muszą mieć atesty i certyfikaty dopuszczające do użytkowania w pomieszczeniach w których przebywać będzie grupa wiekowa o której mowa w pkt. 2. 5) Szczegółowe zestawienie mebli stanowią załączniki nr 1B do siwz. Wykaz mebli jest wykazem cen jednostkowych, który stanowi integralną część oferty - Załącznik 1B. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, rozładunku, montażu i ustawienia dostarczonych mebli. 7) Jakiekolwiek cechy wskazujące tylko na jednego producenta są elementem przykładowym, należy zastosować odpowiednie rozwiązania o parametrach technicznych, kolorystycznych, ergonomicznych, równorzędnych lub je przewyższających. Należy zachować wymiary przy dopuszczalnych różnicach +/- 5% z zastrzeżeniem, że zamontowane wyposażenie musi umożliwić montaż tych elementów zgodnie z załącznikiem graficznym - załącznik nr 1D do siwz. 8) Wykonawca będzie musiał naprawić wszelkie szkody wyrządzone podczas realizacji zadania. 9) Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowanie miejsca dostawy i montażu po zakończeniu prac montażowych.UWAGA: meble muszą być dostosowane do rodzaj wyposażenia zgodnie z załącznikiem 1 C. Przedmiot Zadanie III: 1)Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia wraz z montażem, przeznaczonego do punktu Opiekuna Dziennego w Świętej Katarzynie przy ul. Bukowej 20 w Świętej Katarzynie, gmina Siechnice. 2) Zamawiane wyposażenie przewidziane jest do pomieszczeń w których będą przebywały dzieci od 24 tygodnia życia do 3 roku życia. 3) Przedmiot zamówienia powinien być dostępny w produkcji seryjnej, poszczególne elementy maja być częściami zestawów, które można łączyć z np. szafkami. Poszczególne elementy wyposażenia powinny być dostosowane do mebli z płyty wiórowej okleinowanej laminatem w kolorze buku. 4)Wszystkie elementy muszą mieć atesty i certyfikaty dopuszczające do użytkowania w pomieszczeniach w których przebywać będzie grupa wiekowa o której mowa w pkt. 2. 5) Szczegółowe zestawienie wyposażenia stanowi załączniki nr 1 C do siwz. Wykaz mebli jest wykazem cen jednostkowych, który stanowi integralną część oferty - Załącznik 1C. 6) Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, rozładunku, montażu i ustawienia dostarczonych mebli. 7) Jakiekolwiek cechy wskazujące tylko na jednego producenta są elementem przykładowym, należy zastosować odpowiednie rozwiązania o parametrach technicznych, kolorystycznych, ergonomicznych, równorzędnych lub je przewyższających. Należy zachować wymiary przy dopuszczalnych różnicach +/- 5% z zastrzeżeniem, że zamontowane wyposażenie musi umożliwić montaż tych elementów zgodnie z załącznikiem graficznym - załącznik nr 1D do siwz. 8) Wykonawca będzie musiał naprawić wszelkie szkody wyrządzone podczas realizacji zadania. 9) Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowanie miejsca dostawy i montażu po zakończeniu prac montażowych. UWAGA: wyposażenie musi być dostosowane do rodzaj i kolorystyki mebli zgodnie z załącznikiem 1 B. Przedmiot niniejszego zadania obejmuje Zadanie IV: 1) Dostawę 100 krzeseł drewnianych do świetlicy gminnej w Ozorzycach zlokalizowanej przy ul. Krasińskiego. 2) Krzesła maja być obite materiałem (siedzisko wraz z oparciem), elementy drewniane maja być pomalowane bejcą i lakierem. 3) Załączniki nr 1 E i 1 F zawierają przybliżone wymagania zamawiającego. 4) Jakiekolwiek cechy wskazujące tylko na jednego producenta są elementem przykładowym, należy zastosować odpowiednie rozwiązania o parametrach technicznych, kolorystycznych, ergonomicznych, równorzędnych lub je przewyższających. Należy zachować wymiary przy dopuszczalnych różnicach +/- 5%. 5) Wykonawca będzie musiał naprawić wszelkie szkody wyrządzone podczas realizacji zadania. 6) Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowanie miejsca dostawy po zakończeniu ustawiania krzeseł - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siechnice.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń żłobka przy ul. Galla Anonima w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa i wyposażenie Żłobka na Osiedlu Zawiszów w Świdnicy
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa leżaków do obiektu Waligóra w Sokołowsku, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z zamontowaniem we wskazanych pomieszczeniach.
Dodano: 2016-07-21 - Uzupełnienie wyposażenia Przedszkoli Publicznych w Kraśniku Dolnym, Kruszynie, Ocicach i Żeliszowie
Dodano: 2016-07-14 - Wyposażenia Przedszkoli Publicznych w Brzeźniku, Ocicach i Żeliszowie - kreatywne przedszkola
Dodano: 2016-07-14 - DOSTAWA SPRZĘTU KWATERUNKOWEGO (III CZĘŚCI): Część I - sprzęt kwaterunkowy drewniany, Część II - siedziska i oparcia do krzeseł, taboretów (materiały naprawcze) Część III - sprzęt kwaterunkowy polowy
Dodano: 2016-07-04 - OPRACOWANIE ARANŻACJI POMIESZCZEŃ WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI BIUROWYCH DO BUDYNKU NR.7 nr sprawy WNP/414/PN/2016 o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-06-29 - Dostawa wyposażenia szkoły podstawowej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Długołęce - część II
Dodano: 2016-05-31 - BZP.3810.42.2016.JK-dostawa, montaż i ustawienie wyposażenia meblowego dla DCCHP we Wrocławiu (Oddz. VIB) transportem Wykonawcy lub na jego koszt.
Dodano: 2016-05-24 - Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli do sal obiektu Waligóra w Sokołowsku, transportem Wykonawcy lub na jego koszt, wraz z zamontowaniem we wskazanych pomieszczeniach.
Dodano: 2016-05-11 - ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MEBLI RÓŻNYCH NA POTRZEBY UCZELNI nr sprawy WNP/206/PN/2016 o wartości szacunkowej poniżej 209.000 EURO
Dodano: 2016-04-25