Przetargi.pl
Zakup i dostawa wraz z montażem urządzeń fizykoterapeutycznych celem doposażenia istniejącej już Pracowni Fizjoterapii Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie z podziałem na 4 zadania.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63-600 Kępno, ul. Szpitalna 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7827300 , fax. 062 7827401
  • Data zamieszczenia: 2009-05-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 7 7
    63-600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7827300, fax. 062 7827401
    REGON: 00030854800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sz.kepno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa wraz z montażem urządzeń fizykoterapeutycznych celem doposażenia istniejącej już Pracowni Fizjoterapii Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie z podziałem na 4 zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa wraz z montażem urządzeń fizykoterapeutycznych celem doposażenia istniejącej już Pracowni Fizjoterapii Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie z podziałem na 4 zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331550001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowania
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP .Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Znajdują się w sytuacji ekonomiczne j i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki z art.22 ust.1 ustawy (należy w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ), tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy PZP W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunku należy do oferty dołączyć: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej Dokument , o którym wyżej mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający, nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres ten jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum dwie dostawy polegające na : dostawie urządzeń fizykoterapeutycznych oferowanych w ofercie przetargowej. Jeżeli Wykonawca składa ofertę dla wszystkich zadań wykaz powyższy należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków do oferty należy dołączyć: a) wykaż wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia (dostawy sprzętu medycznego), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ; b) dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy, o których wyżej mowa zostały wykonane należycie. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomiczne j i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia ww. warunków należy do oferty dołączyć: -oświadczenie o spełnieniu warunków z art.22 ust.1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2do SIWZ. Uwaga: Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie spełnia-nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 2.Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia, a które należy dołączyć do oferty. 2.1. Opis parametrów oferowanego sprzętu na załączniku nr 1a potwierdzający, że oferowany sprzęt spełnia wymogi postawione przez zamawiającego w załączniku nr 4 SIWZ. 2.2. Certyfikat CE lub deklaracja zgodności z CE na oferowany sprzęt do fizykoterapii stanowiący przedmiot zamówienia 3.Inne oświadczenia i dokumenty, które należy przedłożyć wraz z ofertą. 3.1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty załącznik nr 1 3.2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Uwaga: Wykonawcy mogą składać wszystkie wykazy, informacje czy oświadczenia także na własnych drukach, pod warunkiem, że będą one opracowane według schematu druków załączonych do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 1-3 do SIWZ). 4. Odstępstwo co do niektórych dokumentów, w przypadku składania oferty przez Wykonawcę, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP 4.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej, zamiast dokumentów , o których mowa w: - pkt.X 1.1 SIWZ - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których wyżej mowa, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1. niniejszego rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis znajdujący się w pkt.4.1. Niniejszego rozdziału, odnoszący się do aktualności dokumentów, stosuje się odpowiednio.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kepno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach