Przetargi.pl
„Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do wyposażenia pomieszczeń budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jednorożcu z przeznaczeniem na działalność kulturalną”

Urząd Gminy w Jednorożcu ogłasza przetarg

  • Adres: 06323 Jednorożec, ul. Odrodzenia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 518 392 , fax. 297 517 031
  • Data zamieszczenia: 2017-11-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Jednorożcu
    ul. Odrodzenia 14
    06323 Jednorożec, woj. mazowieckie
    tel. 297 518 392, fax. 297 517 031
    REGON: 54447300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jednorozec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa wraz z montażem mebli do wyposażenia pomieszczeń budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jednorożcu z przeznaczeniem na działalność kulturalną”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z montażem mebli do wyposażenia pomieszczeń budynku remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Jednorożcu z przeznaczeniem na działalność kulturalną Szczegółowy opis zamówienia zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. Meble muszą być nowe, nieużywane, wolne od wad, wykonane z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do obrotu i stosowania. Rodzaj i ilość mebli została podana w formularzu cenowym stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Zamówienie obejmuje: dostarczenie, transport, złożenie lub montaż oraz ustawienie w miejscu docelowym, wypoziomowanie i przystosowanie do użytkowania mebli(tj. mycie, czyszczenie). Wszystkie oferowane i dostarczone elementy meblowe wraz z wyposażeniem muszą spełniać wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1988 r., Nr 148, poz.973). Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi wzorniki z kolorystyką mebli i tapicerek celem wyboru przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca pokrywa wszelkie koszty dojazdów, zakwaterowania, wyżywienia swoich pracowników oraz obsługi inwestycji poniesione w związku z realizacją powierzonych mu obowiązków wynikających z zapisów niniejszej SIWZ i umowy. Wskazane przez Zamawiającego ewentualne nazwy katalogowe w dokumentacji przetargowej należy traktować jako rozszerzenie opisu zamówienia. W przypadku występowania w materiałach przetargowych jednoznacznych nazw materiałów wskazujących na producenta i konkretny typ katalogowy – wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych oraz estetycznych (kompozycyjnych)”. Za produkt równoważny Zamawiający uznaje taki, który ma te same cechy funkcjonalne co wskazany w dokumentacji konkretny z nazwy lub pochodzenia produkt oraz taki, który charakteryzuje się taką samą dostępnością do sieci serwisowej. Jego jakość nie może być gorsza od jakości określonej w dokumentacji przetargowej. Produkt równoważny powinien mieć parametry nie gorsze niż wskazany produkt, jednocześnie umożliwiając uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Przez pojęcia cech jakościowych i technicznych produktu równoważnego należy rozumieć cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia (np. długość, szerokość, kubatura, wysokość itd.) oraz wybrane cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia (np. wydajność, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo eksploatacji, komfort użytkowania, standard wykończenia itd.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39000000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ), 2) wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ), 3) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego o ile ofertę składa pełnomocnik, 4) dokument potwierdzający zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach