Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500, , fax. 618 543 988
- Data zamieszczenia: 2019-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
al. Niepodległości 10
61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8569000, 8569500, , fax. 618 543 988
REGON: 000001525 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wraz z instalacją systemu nagłośnienia Auli UEP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zedmiotem zamówienia jest sprzedaż Zamawiającemu i dostawa systemu nagłośnienia (zwanego dalej również „systemem”) do siedziby Zamawiającego wraz z instalacją i uruchomieniem tego systemu, a także synchronizacją już z istniejącym systemem sterowania znajdującym się w Auli (Gmach główny UEP 2 piętro), zgodnie ze specyfikacją techniczną, wymaganiami SIWZ oraz zapisami niniejszej umowy. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: a) dostarczy oraz zainstaluje system wymieniony w specyfikacji techniczno-cenowej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ; b) uruchomi system oraz przeprowadzi synchronizację z istniejącym systemem sterowania Aulą, sprawdzając poprawność działania systemu 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: a) instruktaż osób wskazanych przez Zamawiającego w zakresie obsługi systemu stanowiącego przedmiot zamówienia opisany w specyfikacji techniczno-cenowej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ; b) udzielenie gwarancji i wykonywanie przez Wykonawcę świadczeń z niej wynikających. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w projekcie umowy. 3. Gwarantem dla Zamawiającego jest Wykonawca, nie zwalnia to jednak Wykonawcy z obowiązku dostarczenia dokumentów gwarancyjnych, licencyjnych, wsparcia technicznego, itp. Producenta oferowanego systemu, jeżeli takie są przez niego dostarczane wraz z systemem. 4. Wykonawca w ramach realizacji warunków dostawy i uruchomienia systemu stanowiącego przedmiot zamówienia zapewni instruktaż osób wskazanych przez Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia. 5. Podpisanie protokołu zdawczo-odbiorczego, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy, nastąpi po dostarczeniu i uruchomieniu systemu oraz po przeprowadzeniu instruktażu. 6. Dostarczony system musi spełniać warunki oznakowania CE i być tym znakiem oznaczony. 7. System stanowiący przedmiot zamówienia, musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. 8. Wykonawca gwarantuje, że oferowany przez niego system stanowiący przedmiot zamówienia jest wprowadzony legalnie do obrotu i użytkowania na terenie Unii Europejskiej. 9. Przedmiot zamówienia, musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia - z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu jego poprawnej pracy. 10. system musi być zaopatrzony w akcesoria, instrukcje obsługi i inne elementy niezbędne do jego uruchomienia w konfiguracji zgodnej z wymaganiami i parametrami minimalnymi podanymi w specyfikacji techniczno – cenowej stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. 11. System przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej musi być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających chyba, że w specyfikacji techniczno - cenowej zaznaczono inaczej. 12. Wykonawca gwarantuje, że oferowany system posiadać będzie serwis producenta tegoż sprzętu, z obsługą serwisową prowadzoną w języku polskim. 13. Zamawiający pozostawia sobie prawo do zweryfikowania dostarczonego systemu w ramach realizacji niniejszego zamówienia, pod kątem legalności pochodzenia oraz innych oświadczeń Wykonawcy. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże pod warunkiem spełnienia wszystkich podanych przez Zamawiającego w specyfikacji techniczno - cenowej wymagań oraz parametrów technicznych określających przedmiot zamówienia. W takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest wyróżnić w formularzu specyfikacji techniczno – cenowej, pogrubioną czcionką parametry oraz cechy różne od wymaganych przez Zamawiającego. Wszystkie nazwy własne produktów albo oznaczenia producenta wskazane w specyfikacji techniczno - cenowej zostały użyte jedynie przykładowo. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32342412-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1.1.Wypełniony i podpisany formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 9.1.2.Szczegółowa oferta cenowa na realizację zamówienia (formularz techniczno- cenowy)tj., wypełniony i podpisany formularz z danymi technicznymi, cenami, czasem reakcji, dodatkowym okresem gwarancji, czasem naprawy, czasem wymiany (specyfikacja techniczno – cenowa – załącznik nr 5 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną