GMINA GIDLE ogłasza przetarg
- Adres: 97-540 Gidle, ul. Pławińska 22
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 34/ 327-20-27
- Data zamieszczenia: 2023-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA GIDLE
ul. Pławińska 22
97-540 Gidle, woj. łódzkie
tel. 34/ 327-20-27
REGON: 151398675 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wozu asenizacyjnego i WUKO na potrzeby gospodarki wodno-ściekowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 zamówienia – zakup i dostawa wozu asenizacyjnegoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony zostały w załączniku nr 2A do SWZ. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego. 1. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Niewymagający żadnych dodatkowych nakładów, gotowy do użytku. Rok produkcji 2022r. lub 2023 r. 2. Okres rękojmi i gwarancji:a) Minimalny okres gwarancji i rękojmi przedmiotu zamówienia – minimum 24 miesiące,b) Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się od daty dostawy potwierdzonych bezusterkowym protokołem obioru końcowego, termin gwarancji i rękojmi biegnie równocześnie. 3. Serwis gwarancyjny:a) czas reakcji serwisu, obowiązujący w dni robocze, od chwili zgłoszenia – max. 48h, czas przystąpienia serwisu, obowiązujący w dni robocze, do naprawy po zgłoszeniu – max. 72h, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia,b) nieodpłatny dwukrotny zapewniony serwis gwarancyjny i przeglądy gwarancyjne w okresie trwania gwarancji w zakresie wymaganym przez producenta dla zachowania gwarancji. c) Do napraw gwarancyjnych Wykonawca jest zobowiązany użyć fabrycznie nowych elementów o parametrach nie gorszych niż elementów uszkodzonych sprzed usterki. 4. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) 5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do: 1) przeszkolenia pracowników Zamawiającego, 2) dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego – Gmina Gidle ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle. Wykonawca dostarczy zamawiany sprzęt we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00. 6. Wykonawca odpowiada za sprzęt w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 7. Dostarczony sprzęt zostanie przyjęty przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru końcowy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego sprzętu. Pozytywny protokół odbioru stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury.8. W formularzu należy podać dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego sprzętu tj. nazwa producenta, marka, typ, model.Część 2 – zakup i dostawa WUKO do ciągnikaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony zostały w załączniku nr 2B do SWZ. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne jakie winien spełniać sprzęt oferowany przez Wykonawcę. Wykonawca może zaoferować sprzęt o parametrach lepszych niż opisane przez Zamawiającego. 1. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy, nieużywany, kompletny, wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych, wykonawczych i prawnych. Niewymagający żadnych dodatkowych nakładów, gotowy do użytku. Rok produkcji 2022r. lub 2023 r. 2. Okres rękojmi i gwarancjia)Minimalny okres gwarancji i rękojmi przedmiotu zamówienia – minimum 24 miesiące,b)Okres rękojmi i gwarancji rozpoczyna się od daty dostawy potwierdzonych bezusterkowym protokołem obioru końcowego, termin gwarancji i rękojmi biegnie równocześnie. 3. Serwis gwarancyjny:a) czas reakcji serwisu, obowiązujący w dni robocze, od chwili zgłoszenia – max. 48h, czas przystąpienia serwisu, obowiązujący w dni robocze, do naprawy po zgłoszeniu – max. 72h, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia,b) nieodpłatny dwukrotny zapewniony serwis gwarancyjny i przeglądy gwarancyjne w okresie trwania gwarancji w zakresie wymaganym przez producenta dla zachowania gwarancji. c) Do napraw gwarancyjnych Wykonawca jest zobowiązany użyć fabrycznie nowych elementów o parametrach nie gorszych niż elementów uszkodzonych sprzed usterki. 4. Zaoferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom wynikającym z obowiązujących przepisów prawa, w tym wymaganiom w zakresie umożliwiającym rejestrację i dopuszczenie do ruchu drogowego określonych w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. - „Prawo o ruchu drogowym” (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm.) 5. Wykonawca w ramach zaoferowanej ceny za przedmiot zamówienia, zobowiązany jest do: 1) przeszkolenia pracowników Zamawiającego, 2) dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego – Gmina Gidle ul. Pławińska 22, 97-540 Gidle. Wykonawca dostarczy zamawiany sprzęt we własnym zakresie i na własny koszt do siedziby Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 do 15:00. 6. Wykonawca odpowiada za sprzęt w czasie transportu. W przypadku uszkodzeń ponosi pełną odpowiedzialność za powstałe szkody. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia na własny koszt wszelkich szkód spowodowanych przez Wykonawcę i powstałych w trakcie realizacji zamówienia. 7. Dostarczony sprzęt zostanie przyjęty przez Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego. Z odbioru sporządzany będzie protokół odbioru końcowy, w którym zostaną zapisane wszelkie ewentualne uwagi dotyczące dostarczanego sprzętu. Pozytywny protokół odbioru stanowić będzie podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury.8. W formularzu należy podać dane niezbędne do zweryfikowania oferowanego sprzętu tj. nazwa producenta, marka, typ, model. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34144500-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa używanego samochodu dwuosiowego wraz z fabrycznie nową cysterną asenizacyjną do odsysania i transportu osadów ściekowych na potrzeby Miejskiego Zakładu Komunalnego w Pajęcznie
Dodano: 2023-10-23 - Zakup wozu asenizacyjnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Żurawi
Dodano: 2023-06-12 - Zakup pojazdu asenizacyjnego
Dodano: 2023-06-07 - Zakup wozu asenizacyjnego dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Żurawi
Dodano: 2023-05-16