Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY KOMUNALNE

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, Księginice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48691944010, +48798691212
  • Data zamieszczenia: 2020-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Gminy Lubin Sp. z o.o.
    Księginice 14
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. +48691944010, +48798691212
    REGON: 36641581000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY KOMUNALNE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa worków na odpady komunalne w celu prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami na terenie gminy Lubin, zgodnie z poniższym zestawieniem: a)worek niebieski "papier" 120 l- 50 mikronów (70x100) - 50.000 szt. b)worek żółty ze ściągaczem "plastik" 120l –50 mikronów (70x100) - 300.000szt. c)worek zielony "szkło" 80l –50 mikronów (60x80) – 50.000 szt. d)worek brązowy "bio" 120l –50 mikronów (70x100) - 150.000 szt. e)worek czarny bez nadruków 120l –50 mikronów (70x100) - 20.000 szt. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczać będzie sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego na własny koszt oraz ryzyko do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Gmina Lubin Sp. z o. o. w Księginicach 14. Wykonawca powiadomi osobę/y odpowiedzialną/e za realizację przedmiotu zamówienia (telefonicznie lub pisemnie: e-mail ) o terminie dostawy, nie później niż 1 dzień przed planowanym terminem dostawy. Wykonawca dostarczy worki w terminie do 7 dni od momentu złożenia telefonicznego lub e-mailowego zamówienia.Dostawy realizowane będą w dni robocze od godz. 700 do godz.1400. Przyjęcie przedmiotu umowy odbywać się będzie na podstawie dokumentów WZ. Wykonawca zapewni transport i rozładunek dostarczonych worków. Za rozładunek worków odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Wymagania dotyczące worków na odpady komunalne: a)winne być wykonane z folii polietylowej PE-LD lub równoważnego materiału, niezawierającego kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska, być odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych, b)spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2019r., poz. 155, z późn. zm.), wymagania Polskich Norm lub norm europejskich, posiadać Atest higieniczny, odpowiadać deklaracją zgodności z zasadniczymi wymaganiami zawartymi w dyrektywie 94/62/EC oraz spełniać wymogi norm PN-EN 13427:2002, c)posiadać wytrzymałość na obciążenie minimum 30 kg dla odpadów z tworzyw sztucznych, metali oraz opakowań wielomateriałowych, d)posiadać wytrzymałość na obciążenia minimum 60 kg dla odpadów z papieru i szkła oraz odpadów zielonych. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania trwałych i czytelnych nadruków na workach zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na okres 12 miesięcy licząc od dnia kiedy przedmiot zamówienia zostanie wydany Zamawiającemu. Zamawiający dopuszcza możliwość zamiennej realizacji elementów przedmiotu zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, z zastrzeżeniem, że ogólna wartość nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy. Termin płatności za wykonanie zamówienia: 30 dni licząc od dnia prawidłowego wystawienia faktur.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w niniejszym postępowaniu jest wniesienie przez Wykonawcę wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a)w pieniądzu -nr konta BS Wschowa nr 15 8669 0001 2031 0316 4499 0001, a za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin uznania kwoty wadium w rachunek Zamawiającego; b)poręczeniach bankowych lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej; c)gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych; d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium przetargowe – Zakup i dostawa worków na odpady komunalne. Zamawiający zwraca wadium w terminie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz cenowy (Załącznik nr 1 do SIWZ). Wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ). Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie - stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: •nie podlega wykluczeniu, wg. załącznika nr 3, •spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg. załącznika nr 4. Zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji swoich zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia (jeżeli dotyczy). Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający go do podpisywania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu – tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załączonego wzoru (oświadczenie – załącznik nr 5).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach