Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie ogłasza przetarg
- Adres: 77-300 Człuchów, ul. Szczecińska 16
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 059 8342281 w. 307 , fax. 059 8342459
- Data zamieszczenia: 2010-01-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Człuchowie
ul. Szczecińska 16 16
77-300 Człuchów, woj. pomorskie
tel. 059 8342281 w. 307, fax. 059 8342459
REGON: 77148060300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-czluchow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa wirówki laboratoryjnej i wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia publicznego jest zakup i dostawa wirówki laboratoryjnej i wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem zgodnie z wykazem zawartym w 1 (jednym) Pakiecie stanowiących Załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się: ? zapewnić autoryzowany serwis gwarancyjny producenta oferowanego sprzętu, ? ponoszenia kosztów świadczenia serwisu gwarancyjnego; ? zapewnienia autoryzowanego serwisu pogwarancyjnego. ? w przypadku naprawy trwającej dłużej niż 5 dni zapewnić urządzenie zastępcze o zbliżonych parametrach i funkcjonalności. Sprzęt zastępczy Wykonawca dostarczy na własny koszt. ? jeśli usunięcie awarii nie jest możliwe w siedzibie Zamawiającego Wykonawca może zabrać sprzęt do serwisu i kontynuować jego naprawę w czasie nie dłuższym niż określono w dostępności sprzętu zastępczego. Po usunięciu usterki Wykonawca dostarcza sprzęt na swój koszt. ? koszty świadczenia serwisu gwarancyjnego ponosi Wykonawca jak również musi on zapewnić autoryzowany serwis pogwarancyjny. ? zapewnić nieodpłatny przegląd serwisowy po 12 miesiącach eksploatacji wykonany przez uprawnionego pracownika autoryzowanego serwisanta. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 429311002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 28 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o zamówienie publiczne mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 2) spełniają wymagania art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Spełniają wymagania określone w Załączniku nr 2 do SIWZ 2. Stwierdzenie spełnienia ww. warunków dokonana zostanie z formułą spełnia-nie spełnia poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy przez powołaną przez Zamawiającego Komisję Przetargową.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, Formularze cenowe stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ, Oświadczenie o akceptacji wszystkich warunków Umowy stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ. 1. Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający). 2. Oryginalne materiały informacyjne (katalog, folder) zawierające pełne dane techniczne, w których winny być zaznaczone informacje potwierdzające spełnienie wymagań parametrów granicznych określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 6. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1. Pełnomocnictwo wg zasad określonych w dziale V ust. 13. 7. Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest załączyć dokumenty każdy z osobna: ? aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ? oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3. ? oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 3. 8. Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ składane są wspólnie. 9. Korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako Lider.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-czluchow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem z dwoma rotorami kątowymi dla Katedry Biochemii Ogólnej i Medycznej Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-06-20 - Dostawa wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem z dwoma rotorami kątowymi dla Katedry Biochemii Ogólnej i Medycznej Wydziału Biologii Uniwersytetu Gdańskiego
Dodano: 2016-05-30 - dostawa wirówek w trzech częściach: I. wirówka z chłodzeniem, II. wirówka laboratoryjna, III. mała wirówka laboratoryjna
Dodano: 2016-04-14 - Dostawa oraz zainstalowanie jednej wirówki do preparatyki krwi z chłodzeniem
Dodano: 2016-01-19 - Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego dla UCK
Dodano: 2015-11-05 - Dostawa wirówek z chłodzeniem - 3 szt. dla Międzyuczelnianego Wydziału Biotechnologii UG i GUMed.
Dodano: 2014-09-05 - dostawa wirówki laboratoryjnej szybkoobrotowej z chłodzeniem z rotorami
Dodano: 2014-07-22 - Dostawa wirówek laboratoryjnych
Dodano: 2014-03-04 - Dostawa wirówek laboratoryjnych
Dodano: 2013-12-05 - Dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego
Dodano: 2013-11-21