Przetargi.pl
Zakup i dostawa węgla na place kotłowni lokalnych na terenie miejscowości Boguty- Pianki.

Gmina Boguty-Pianki ogłasza przetarg

  • Adres: 07-325 Boguty, Aleja Papieża Jana Pawła II 45
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 086 2775003 , fax. 086 275003
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Boguty-Pianki
    Aleja Papieża Jana Pawła II 45 45
    07-325 Boguty, woj. mazowieckie
    tel. 086 2775003, fax. 086 275003
    REGON: 45067009000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa węgla na place kotłowni lokalnych na terenie miejscowości Boguty- Pianki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Zakup i dostawa węgla na place kotłowni lokalnych na terenie miejscowości Boguty- Pianki w następującej ilości i jakości : 1.węgiel kostka 200 - 63 mm - 100 ton wartość opałowa 28000-30000 kJ 2. miał węglowy - 200 ton wartość opałowa 22000-25 000KJ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy łącznie powinni spełniać warunki określone w art. 22 ustawy . 2.Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu złożą oświadczenie zgodnie z art. 44 ustawy. Ponadto Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oferta w/g wzoru (załącznik nr 1)wraz z oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu b) Dokument potwierdzający występowanie w obrocie prawnym (wypis z rejestru Sądowego lub zaświadczenie z ewidencji działalności gospodarczej - kserokopia potwierdzona z zgodność) c) Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego i właściwego Urzędu Gminy /Miasta/ o wywiązywaniu się firmy z uiszczania zobowiązań podatkowych. d) Zaświadczenie z ZUS o uregulowaniu składek.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: boguty-pianki.ornet.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach