Przetargi.pl
Zakup i dostawa węgla kamiennego groszek energetyczny 31.2 dla Pogotowia Opiekuńczego w Krakowie w sezonie grzewczym 2009/2010

Pogotowie Opiekuńcze w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-234 Kraków, ul. Górka Narodowa 116
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-12 4150423, 4156227, 4156213 , fax. 0-12 4150429
  • Data zamieszczenia: 2009-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Pogotowie Opiekuńcze w Krakowie
    ul. Górka Narodowa 116 116
    31-234 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 0-12 4150423, 4156227, 4156213, fax. 0-12 4150429
    REGON: 00019406200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krakow.pl/PONG
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa węgla kamiennego groszek energetyczny 31.2 dla Pogotowia Opiekuńczego w Krakowie w sezonie grzewczym 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa węgla kamiennego -sortyment groszek enrgetyczny 31.2 w ilości 180 ton dla Pogotowia Opiekuńczego w Krakowie w sezonie grzewczym 2009/2010. Wymagane parametry: węgiel kamienny sortyment groszek wartość opałowa - min.26 GJ/t zawartość siarki - max. 0,6 % zawartość popiołu - poniżej 10% temperatura spiekania - powyżej 1000?C temperatura mięknienia - powyżej 1250?C
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 101210007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy PZP: a) posiadają uprawnienia, koncesje lub licencje do podjęcia działalności objętej niniejszym zamówieniem publicznym, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ust.1,2 PZP ); Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji. Dodatkowych informacji w tej sprawie udziela: Dyrektor Bożena Kozera - tel. 12/415-04-23 wewn. 211 Każdy Wykonawca może przedłożyć tylko jedną ofertę. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Wymaga się, aby Wykonawca zdobył wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ. b) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy, spełniające wymogi art.22 Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo do podpisania ofert - jeżeli dotyczy ( pkt.II.1.1 ) d) Aktualny ( w terminie składania ofert ) odpis z Krajowego Rejestru Sądowego albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum, powyższy dokument oraz oświadczenie wykonawcy ( załącznik nr 2 do SIWZ ) winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. Należy także dołączyć wypełnioną informację o podmiocie wspólnym - załącznik nr 5 do SIWZ; f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.d składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: -jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; -nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub zamieszkanie, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału ,odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone powyżej są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, sporządzonym przez tłumacza przysięgłego. g)Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. h)Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ Dokument (oświadczenie wykonawcy) ma być załączony do oferty w formie oryginału. Pozostałe dokumenty mogą być kserokopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem, z datą, podpisem i imienną pieczątką osoby uprawnionej do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. i)Formularz oferty winien być wypełniony przez Wykonawcę z uwzględnieniem wszystkich rubryk i bez dokonywania jakichkolwiek zmian. j)Projekt umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ ) winien być zaakceptowany przez Wykonawcę w całości bez dokonywania jakichkolwiek zmian. k)Nie załączenie któregokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty. l)Dokumenty z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które zostały otworzone w trakcie wykonywania procedury, zatrzymuje Zamawiający. 3.Opis sposobu przygotowania oferty a)Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, zgodnie ze wzorem formularza oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty wymienione w punkcie III.2 niniejszej SIWZ. Oferta ma być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, wymienione w Krajowym Rejestrze Sądowym i/lub w innym odpowiednim dokumencie upoważniającym do takiego reprezentowania, przy imiennych pieczątkach. Jeżeli oferta podpisywana jest na podstawie pełnomocnictwa - do oferty należy załączyć to pełnomocnictwo. W przypadku pełnomocnictwa sporządzonego w formie aktu notarialnego, Zamawiający dopuszcza, by do oferty była załączona jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem, z datą, podpisem i imienną pieczątką osoby podpisującej, upoważnionej do składania oświadczeń w imieniu podmiotu składającego ofertę. b)Oferta może zawierać informacje stanowiące tajemnicę Wykonawcy, których ujawnienie naruszałoby jego ważne interesy handlowe oraz zasady uczciwej konkurencji - zgodnie z art. 8 ust. 3 Pzp. Takie konkretnie określone informacje maja znajdować się na wyodrębnionych stronach oferty, ponumerowanych w ciągu całej oferty, ale nie zszytych z całością oferty. Zastrzeżenie takich informacji zawartych w ofercie musi być odnotowane w formularzu ofertowym. c)W przypadku dołączenia do oferty kopii dokumentu, powyższa kopia winna być potwierdzona (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną przez Wykonawcę. Przy potwierdzeniu należy podać datę oraz podpis i pieczątkę imienną. d)Złożona oferta winna być zgodna z wymaganiami SIWZ. e)Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia Wykonawcy winny być podpisane przez Wykonawcę lub jego upoważnionego przedstawiciela. f)Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony były ponumerowane kolejnymi numerami. Wszystkie miejsca , w których Wykonawca naniósł zmiany (korekty wpisów własnych) muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę. g) Wykonawca winien zamieścić ofertę w zaklejonej kopercie, zaadresowanej na adres Zamawiającego (adres podany na stronie tytułowej SIWZ) oraz posiadającej oznaczenie: Oferta na: Zakup i dostawę węgla kamiennego sortyment groszek energetyczny 31.2 dla Pogotowia Opiekuńczegow Krakowie w sezonie grzewczym 2009 / 2010 Nie otwierać przed dniem 30 września 2009 roku h) Poza oznaczeniem podanym powyżej, koperta powinna być zaopatrzona w nazwę i adres Wykonawcy w celu umożliwienia odesłania oferty w przypadku złożenia oferty po wyznaczonym terminie. i) W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub wadliwego zamknięcia kopert Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej przedterminowe otwarcie. Oferty prawidłowo zaadresowane złożone po terminie zostaną zwrócone Wykonawcy bez otwierania. j) Jeżeli Wykonawca chce wysłać ofertę pocztą; należy ofertę umieścić w zaklejonej i opisanej kopercie , następnie zaklejoną kopertę włożyć do kolejnej koperty i ostemplować zgodnie z wymogami dotyczącymi wysłania listu pocztą. k) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz inne informacje Zamawiający i Wykonawca przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza również przekazywanie w/w dokumentów oraz informacji faksem, pod warunkiem niezwłocznego ich potwierdzenia pismem. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczeń, wniosków, zawiadomień, informacji i innych dokumentów drogą elektroniczną. m)Zamawiający wymaga, by oferta była złożona w formie pisemnej - nie dopuszczalne jest przesłanie oferty faksem; oferta ma mieć formę wydruku - zapakowana jak określono w pkt.III.3.g SIWZ ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/PONG
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach