Przetargi.pl
Zakup i dostawa węgla ekogroszek oraz koksu na sezon grzewczy 2011/2012 dla placówek oświatowych na terenie gminy Czarny Dunajec

Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
  • Data zamieszczenia: 2011-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
    ul. Piłsudskiego 2 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
    REGON: 49525000537757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa węgla ekogroszek oraz koksu na sezon grzewczy 2011/2012 dla placówek oświatowych na terenie gminy Czarny Dunajec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa węgla ekogroszek oraz koksu na sezon grzewczy 2011/2012 dla placówek oświatowych na terenie gminy Czarny Dunajec administrowanych przez Gminny Zespół Oświatowy w Czarnym Dunajcu. Ilość części zamówienia: 2 Każde zadanie dotyczy dostawy jednego rodzaju opału w dwóch turach zgodnie z harmonogramem dostaw opału (załącznik nr 7 do SIWZ) , przy czym: - termin realizacji I tury dostaw to maj/czerwiec 2011 r. - termin realizacji II tury dostaw to styczeń/luty 2012 r. Podziału na 2 tury, dokonano z uwagi na ograniczone możliwości zmagazynowania opału przez poszczególne jednostki zamawiające. Opis wymogów Zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia: Zadanie 2 - Koks gruby - wartość opałowa: min Qir =28 MJ/kg - zawartość siarki: Str = max 0,6% - zawartość popiołu: Ar = max 9,1% Zadanie 2 - Węgiel ekogroszek (do pieców z automatycznym podajnikiem - bez miału) - typ węgla: 31.2 - wymiar ziarna: 8-25 mm - wartość opałowa: Qir = min. 26 MJ/kg - zawartość popiołu: Ar = 4% - 10% - zawartość siarki: Str = < 0,6% - zawartość wilgoci: wtr = < 12% Zbiorcze zestawienie ilości zamawianego opału: Zadanie nr 1 (kokos gruby): łączna zamawiana ilość: 54 tony (I tura - 27 ton, II tura - 27 ton) Zadanie nr 2 (ekogroszek): łączna zamawiana ilość: 342 tony (I tura - 195 ton, II tura - 147 ton) Szczegółowy harmonogram dostaw, podany został w załączniku nr 7 do SIWZ. Cena 1 tony opału powinna obejmować wszelkie koszty magazynowania, załadunku, dostawy, przewozu do danej kotłowni oraz wyładunku. Oferent biorący udział w przetargu, zobowiązany jest do podania w ofercie dwóch cen dla tego samego zadania (odrębnie dla I i II tury dostaw) - wymóg ten spowodowany jest sezonowymi zmianami cen opału na rynku. Podane w ofercie przez oferenta ceny są stałe i nie będą podlegały zmianom w trakcie realizacji zamówienia . W przypadku przedłużającego się sezonu grzewczego, Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu dodatkowej ilości opału po upływie II tury dostaw na prośbę zarządzającego danym obiektem po cenie oferowanej przez Dostawcę dla II tury dostaw (w takim przypadku dodatkowe zamówienia nie może przekroczyć 20% wartości realizowanego zamówienia art. 67, ust.1, pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku łagodnego i krótkiego sezonu grzewczego oraz nie wykorzystania zapasów opału dostarczonego w I turze, Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z części lub całości II tury dostaw na prośbę zarządzającego danym obiektem. Jeżeli Wykonawca zamierza cześć/części prac podzlecić innemu podmiotowi, zobowiązany jest w Formularzu oferty - wskazać tę część/te części zamówienia. Sposób realizacji zamówienia: Obowiązkiem Dostawcy jest dotrzymanie terminów dostaw określonych w harmonogramie (zał. nr 7 do SIWZ). Przed realizacją dostawy, Dostawca zobowiązany jest do wcześniejszego powiadomienia i ustalenia dokładnego jej terminu z osobą do kontaktów wyznaczoną dla danego obiektu (w zał. nr 7 do SIWZ). Opał przed odbiorem będzie podlegał wcześniejszemu zważeniu w terminie i miejscu ustalonym z Zamawiającym. Szczegółowe dane dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach