Przetargi.pl
Zakup i dostawa węgla ekogroszek na sezon grzewczy 2012/2013 dla placówek szkolnych na terenie gminy Czarny Dunajec

Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu ogłasza przetarg

  • Adres: 34-470 Czarny Dunajec, ul. Piłsudskiego 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2613540 , fax. 018 2613530
  • Data zamieszczenia: 2012-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Czarnym Dunajcu
    ul. Piłsudskiego 2 2
    34-470 Czarny Dunajec, woj. małopolskie
    tel. 018 2613540, fax. 018 2613530
    REGON: 49525000537757
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarny-dunajec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa węgla ekogroszek na sezon grzewczy 2012/2013 dla placówek szkolnych na terenie gminy Czarny Dunajec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa węgla ekogroszek na sezon grzewczy 2012/2013 dla placówek oświatowych na terenie gminy Czarny Dunajec administrowanych przez Gminny Zespół Oświatowy w Czarnym Dunajcu. 2. Dostawy opału będą odbywały się będą w dwóch turach zgodnie z harmonogramem dostaw opału (załącznik nr 7 do SIWZ) , przy czym: - termin realizacji I tury dostaw to maj/czerwiec 2012 r. - termin realizacji II tury dostaw to styczeń/luty 2013 r. Podziału na 2 tury, dokonano z uwagi na ograniczone możliwości zmagazynowania opału przez poszczególne jednostki zamawiające. 3. Szczegółowe wymogi odnośnie parametrów zamawianego opału. Węgiel ekogroszek (do pieców z automatycznym podajnikiem - bez miału): typ węgla: 31.2 wymiar ziarna: 8-25 mm wartość opałowa: Qir = min. 26 MJ/kg zawartość popiołu: Ar = 4% - 10% zawartość siarki: Str = < 0,6% zawartość wilgoci: wtr = < 12% 4. Zbiorcze zestawienie ilości zamawianego opału: łączna zamawiana ilość: 348 ton (w tym I tura - 203 tony, II tura - 145 ton). Szczegółowy harmonogram dostaw, podany został w załączniku nr 7 do SIWZ. 5. Cena 1 tony opału powinna obejmować wszelkie koszty magazynowania, załadunku, dostawy, przewozu do danej kotłowni oraz wyładunku. 6. Oferent biorący udział w przetargu, zobowiązany jest do podania w ofercie dwóch cen dla tego samego zadania (odrębnie dla I i II tury dostaw) - wymóg ten spowodowany jest sezonowymi zmianami cen opału na rynku. Podane w ofercie przez oferenta ceny są stałe i nie będą podlegały zmianom w trakcie realizacji zamówienia. 7. W przypadku przedłużającego się sezonu grzewczego, Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu dodatkowej ilości opału po upływie II tury dostaw na prośbę zarządzającego danym obiektem po cenie oferowanej przez Dostawcę dla II tury dostaw (w takim przypadku dodatkowe zamówienia nie może przekroczyć 20% wartości realizowanego zamówienia art. 67, ust.1, pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych). 8. W przypadku łagodnego i krótkiego sezonu grzewczego oraz nie wykorzystania zapasów opału dostarczonego w I turze, Zamawiający dopuszcza możliwość rezygnacji z części lub całości II tury dostaw na prośbę zarządzającego danym obiektem - Dostawcy w taki przypadku nie będą przysługiwały dodatkowe roszczenia. 9. Jeżeli Wykonawca zamierza cześć/części prac podzlecić innemu podmiotowi, zobowiązany jest w Formularzu oferty - wskazać tę część/te części zamówienia. 10. Sposób realizacji zamówienia: Obowiązkiem Dostawcy jest dotrzymanie terminów dostaw określonych w harmonogramie (zał. nr 7 do SIWZ). Przed realizacją dostawy, Dostawca zobowiązany jest do wcześniejszego powiadomienia i ustalenia dokładnego jej terminu z osobą do kontaktów wyznaczoną dla danego obiektu (w zał. nr 7 do SIWZ). Opał przed odbiorem będzie podlegał wcześniejszemu zważeniu w terminie i miejscu ustalonym z Zamawiającym. 11. Szczegółowe dane dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 12. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacja zamówienia, o których mowa w art. 29, ust. 4 ustawy. 13. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 14. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie odwołania, 15. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą w wysokości - 4.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czarny-dunajec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach