Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2002055 , fax. 032 2002060
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
ul. J. Lompy 19 19
40-038 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2002055, fax. 032 2002060
REGON: 27020829200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa węgla dla Posterunku Policji w Świerklańcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
zakup i dostawa węgla sortyment groszek energetyczny płukany do budynku Posterunku Policji w Świerklańcu w ilości 15 ton o wartości opałowej nie mniejszej niż 26.000 kj/kg - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091112105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a) spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy PZP, b) nie podlegają wykluczeniu z art.24 Ustawy PZP., 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do ofert dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia warunków dokonywana będzie w systemie- (spełnia -nie spełnia);nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art.22 ust. 1 Ustawy PZP załącznik nr 2 do SIWZ 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . W przypadku spółki cywilnej należy dołączyć umowę spółki cywilnej oraz dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki . 3.W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego , każdy z podmiotów występujących w konsorcjum musi przedłożyć w ofercie dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określone w punkcie 1, SIWZ zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Dopiero łączna ocena uczestników konsorcjum będzie świadczyć o spełnieniu warunków uczestnictwa w postępowaniu. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt. 2, składa dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 2 zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.Dokumenty ,o których mowa w pkt 4 i pkt 5 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa węgla ekogroszku w ilości szacunkowej 200 ton workowanego do kotłowni budynków zarządzanych przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa miału węglowego - sezon grzewczy 2016/2017
Dodano: 2016-06-20 - Zakup i dostawa węgla - 2 zadania.
Dodano: 2016-06-13 - Dostawa węgla i koksu w okresie VIII - XII 2016 r.
Dodano: 2016-06-10 - Dostawa węgla kamiennego dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Bytomiu. nr sprawy 8 / 8 PN / 2016
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa miału węglowego typu M II w ilości 1700 ton na sezon grzewczy 2016/2017 dla Ciepłowni Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2016-03-02 - Dostawa miału energetycznego wraz z transportem dla potrzeb Wojewódzkiego Ośrodka Lecznictwa Odwykowego i Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Gorzycach
Dodano: 2016-02-12 - Dostawa węgla eko-groszek
Dodano: 2016-01-14 - Sukcesywną dostawę opału do placówek oświatowych na terenie gminy Koszęcin na 2016 rok
Dodano: 2015-12-29 - Dostawa węgla eko-groszek
Dodano: 2015-12-14