Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 42-217 Częstochowa, ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 37 24 200 , fax. 034 37 24 250
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
ul. Polskiej Organizacji Wojskowej 2 2
42-217 Częstochowa, woj. śląskie
tel. 034 37 24 200, fax. 034 37 24 250
REGON: 00274129000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.czestochowa.um.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa węgla dla podopiecznych Miejskiego ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie na 2010r - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakup i dostawa węgla dla podopiecznych MOPS w Częstochowie na 2010 r - przewidywana wielkość zamowienia około 1000ton - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 101100007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawcę składu węglowego na terenie miasta Częstochowy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że dostawca lub wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji przedmiotowego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. Zaświadczenie Urzędu Miasta Częstochowy potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 3 do SIWZ. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku oferentów (dot. także spółek cywilnych). Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli upoważnienie do jej złożenia nie wynika z dokumentów wymienionych w punkcie 1 niniejszego wykazu. Pełnomocnictwo - wymagane w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców. UWAGA: 1. Wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W innym przypadku należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo (punkt 6 i 7 niniejszego wykazu).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.czestochowa.um.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną