Przetargi.pl
Zakup i dostawa używanych pojemników na odpady komunalne na potrzeby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 5 części.

Zarząd Lokali Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 90-514 Łódź, Al. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 628 70 00, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Lokali Miejskich
    Al. Tadeusza Kościuszki 47
    90-514 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 628 70 00, , fax. -
    REGON: 36375254600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa używanych pojemników na odpady komunalne na potrzeby Zarządu Lokali Miejskich w Łodzi w podziale na 5 części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanych pojemników na odpady komunalne, które muszą być przystosowane do obrotowych lub grzebieniowych mechanizmów załadowczych, co zapewnia bezpieczne opróżnienie pojemnika poprzez kompatybilność z zabudową pojazdu bezpylnego-przystosowane do opróżniania przez typowe samochody śmieciarki. Pojemniki muszą spełniać wymagania europejskiej normy PN-EN 840-NR 1 (lub numery kolejne) dotyczącej „ruchomych pojemników na odpady” do obrotowych lub grzebieniowych mechanizmów załadowczych lub posiadające „deklarację producenta” o zgodności ze wskazaną normą. Pojemniki na odpady komunalne winny być kompletne (z pokrywami i ze sprawnymi kółkami), o trwałej konstrukcji, w dobrym stanie technicznym, bez pęknięć i innych uszkodzeń. Pojemniki do odbioru odpadów zbieranych selektywnie ( we frakcjach) muszą być w czterech różnych kolorach, spełniających wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania frakcji odpadów tj.: papier (niebieskie), metale i tworzywa sztuczne(żółte), szkło(zielone), bio( brązowe). Gwarancja wymagana na pojemniki – 3 mies. Pojemniki dostarcza Wykonawca własnym transportem i na własny koszt do miejsc wskazanych przez Zamawiającego (termin do ustalenia z kierownikiem właściwego RON –u na 4 dni robocze przed terminem dostawy). Pojemności i ilości określone są w Formularzu cenowym stanowiącym załączniku nr 1 b do SIWZ. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części: 5.1. Część 1: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne do nieruchomości wskazanych przez zamawiającego należących obszarowo do: RON 1 przy ul. Wielkopolskiej 53 RON 2 przy ul. Sędziowskiej 16 RON 3 przy ul. Przemysłowej 7 w ilości: 1161 szt. zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. 5.2. Część 2: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne do nieruchomości wskazanych przez zamawiającego należących obszarowo do: RON 4 przy ul. Lubelskiej 9/11 RON 5 przy ul. Paderewskiego 47 RON 6 przy ul. Ciasnej 19 a RON 7 przy ul. Paderewskiego 47 w ilości 1146 szt. zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. 5.3. Część 3: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne do nieruchomości wskazanych przez zamawiającego należących obszarowo do: RON 8 przy pl. Barlickiego 11 RON 9 przy ul. Wapiennej 15 RON 10 przy ul. Radwańskiej 31 w ilości 567 szt. zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. 5.4. Część 4: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne do nieruchomości wskazanych przez zamawiającego należących obszarowo do: RON 11 przy ul. Piotrkowskiej 86 RON 12 przy ul. Piotrkowskiej 238 RON 13 przy ul. Pomorskiej 115 b w ilości 570 szt. zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ. 5.5. Część 5: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pojemników na odpady komunalne do nieruchomości wskazanych przez zamawiającego należących obszarowo do: RON 14 przy ul. Wilczej 7 RON 15 przy ul. Dębowskiego 8 w ilości 854 szt. zgodnie ze specyfikacją stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34928480-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach