Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA UŻYWANEJ MASZYNY DO KONSERWACJI I PIELĘGNACJI LODU NA LODOWISKU MIEJSKIM W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 22

Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 97-300 Piotrków Trybunalski, al. 3 Maja 6b
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7326569, 7326651 , fax. 044 7325733
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji
    al. 3 Maja 6b 6b
    97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie
    tel. 044 7326569, 7326651, fax. 044 7325733
    REGON: 00130772300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osirpt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA UŻYWANEJ MASZYNY DO KONSERWACJI I PIELĘGNACJI LODU NA LODOWISKU MIEJSKIM W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM PRZY UL. ŻEROMSKIEGO 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakup i dostawa używanej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu. Maszyna musi spełniać poniższe minimalne funkcje: a) samojezdna, b) wyposażona w napęd propan-butan, c) napęd hydrostatyczny na 4 kolcowane koła, d) promień skrętu nie może przekraczać 4,5 m, e) posiadać zasobnik wody myjnej o pojemności min. 300 litrów, f) posiadać podnoszony i przechylany zasobnik śniegu w celu jego opróżniania, g) posiadać funkcję mycia kół, h) posiadać funkcję utrzymania grubości tafli lodowiska do 2 mm na całej powierzchni lodu, i) posiadać nóż boczny do wycinania lodu przy bandach, j) posiadać szczotkę do wymiatania lodu przy bandach. 2. Używana maszyna do konserwacji i pielęgnacji lodu nie może być wyprodukowana przed 01.01.1989r. Na potwierdzenie tego faktu Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie i zdjęcie tabliczki znamionowej, a na maszynie musi znajdować się tabliczka znamionowa, potwierdzająca rok produkcji. 3. Wykonawca do oferty dołączy szczegółowy opis proponowanej używanej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu wraz ze zdjęciami. 4. Wymagany okres gwarancji na używaną maszynę do konserwacji i pielęgnacji lodu nie może być krótszy niż 36 miesięcy. 5. Wykonawca dostarczy oświadczenie z autoryzowanego serwisu gwarancyjnego mającego siedzibę na terytorium Polski stwierdzające, że w ramach napraw gwarancyjnych serwisant dokona naprawy używanej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu oferowanej w przetargu przez Wykonawcę. 6. Wykonawca dostarczy używaną maszynę do konserwacji i pielęgnacji lodu na Lodowisko Miejskie w Piotrkowie Trybunalskim położone przy ul. Żeromskiego 22. 7. Wraz z dostarczeniem używanej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu upoważniony przez Wykonawcę pracownik w ciągu 8 godzin przeszkoli 6 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i bieżącej konserwacji maszyny. 8. Wykonawca wraz z używaną maszyną do konserwacji i pielęgnacji lodu dostarczy instrukcję i opis użytkowania maszyny w języku polskim. 9. Wykonawca dołączy do oferty Certyfikat CE lub deklarację zgodności z Polską Normą. (Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczone przez Wykonawcę.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 374810003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania na postawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: - przy dokonaniu oceny spełnianiu warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, - niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania; ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi na podstawie oświadczeń lub dokumentów zawartych w ofercie. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy załącznik nr 1 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego z nich osobno. 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza). 5. Oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne załącznik nr 2. 6. Oświadczenie o udzieleniu gwarancji załącznik nr 3. 7. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1, a także nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 44 w związku z art. 24 ust 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 4. 8. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące powierzenia, którejś z części niniejszego zamówienia do realizacji podwykonawcom załącznik nr 5. 9. Wykaz osób przeznaczonych do realizacji zamówienia załącznik 6. 10. Wykonawca dołączy do oferty Certyfikat CE lub deklarację zgodności z Polską Normą. (Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski przez tłumacza przysięgłego, poświadczone przez Wykonawcę.) 11.Poświadczoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 150.000 PLN. 12. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca można zastrzec, że nie mogą być one udostępnione poprzez złożenie oświadczenia załącznik Nr 7. 13. Wykonawca dostarczy oświadczenie z autoryzowanego serwisu gwarancyjnego mającego siedzibę na terytorium Polski stwierdzające, że w ramach napraw gwarancyjnych serwisant dokona naprawy używanej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu oferowanej w przetargu przez Wykonawcę. 14. Oświadczenie Wykonawcy o roku produkcji maszyny, która nie może być wyprodukowana przed 01.01.1989 r. załącznik Nr 8. Do oświadczenie należy dołączyć zdjęcie tabliczki znamionowej, określającej datę produkcji maszyny. 15. Wykonawca do oferty dołączy szczegółowy opis proponowanej używanej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu wraz ze zdjęciami. 16. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 17. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 16 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osirpt.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach