Przetargi.pl
Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego - wywrotki dla Zakładu Komunalnego gminy Koscierzyna

Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, Stare Nadleśnictwo
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 866 342 , fax. 586 866 960
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Gminy Kościerzyna
    Stare Nadleśnictwo 5
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 586 866 342, fax. 586 866 960
    REGON: 19059790900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://koscierzyna.bip.gov.pl/zamowienia-publiczne-zakladu-komunalnego/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego - wywrotki dla Zakładu Komunalnego gminy Koscierzyna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego – wywrotki dla Zakładu Komunalnego Gminy Kościerzyna” 4.2. Pojazd musi spełniać warunki techniczne obowiązujące z RP określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 110, 284, 568, 695, 1087, 1517) potwierdzone świadectwem homologacji lub innym dokumentem zezwalającym na poruszanie się po drogach publicznych kraju. 4.3. Wymagane parametry samochodu: - rok produkcji lub pierwszej rejestracji – nie wcześniej niż 2005 r. - przebieg do 220 tys. km – (do oferty należy dołączyć dokument stwierdzający przebieg pojazdu) - moc silnika min 300 KM - ładowność – 8000 kg - paliwo – diesel - liczba osi – 2 - hamulce – ABS - hydrauliczne wspomaganie kierownicy - immobilizer - klimatyzacja - skrzynia biegów manualna - napęd 4x4 - wywrotka – trójstronna - czołownica + elektrozawory - tachograf - bezwypadkowy Samochód, o którym mowa w pkt 4.1. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. 4.4. Samochód powinien być zarejestrowany w Polsce i posiadać aktualny przegląd techniczny potwierdzony w dowodzie rejestracyjnym. 4.5. W przypadku nie spełnienia obowiązku wym. w pkt 4.4. to Wykonawca przed podpisaniem umowy dopełni wszelkich formalności związanych z rejestracją, wykonaniem przeglądu technicznego oraz opłatami z nimi związanymi. 4.6. Zamawiający oczekuje załączenia do oferty zdjęć (w kolorze) oferowanego samochodu ciężarowego – wywrotki (ze wszystkich 4 stron, podwozie, wewnątrz kabiny, ogumienia, szyby). 4.7. Wspólny słownik zamówień: CPV – 34142300-7 - Pojazdy samowyładowcze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34142300-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. a) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzając, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – w przedmiotowym zakresie Wykonawca składa oświadczenie w terminie do 2. dni liczonym od dnia ogłoszenia na stronie internetowej informacji „z otwarcia ofert” – załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. b) Wykonawca do oferty dołącza: oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – zał. nr 5 do SIWZ 2.Informacje dodatkowe: 1) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia , którego wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach zgodnie z oświadczeniem wskazanym w pk. 8.1 SIWZ - załącznik nr 2 do SIWZ o ile są znani. 4) Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019.0.700 t.j.). 5) Oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 roku (Dz.U.2016.1126) składane są zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 16.10.2018 roku zmieniającym rozporządzenie w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 7) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej. 8) W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 9) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego dla ustanowionego przez nich pełnomocnika. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo z określeniem jego zakresu. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 10) W przypadku spółki cywilnej Zamawiający przyjmuje, że Wykonawcami w rozumieniu art. 2 ust. 11 ustawy Pzp, są wspólnicy spółki cywilnej, których udział w postępowaniu traktowany jest jako wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy Pzp. 11) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała wszystkich wykonawców występujących wspólnie. 12) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (liderem). 13) W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych podmiotów (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 14) W zakresie nie uregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 poz. 1126

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach