Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 33-101 Tarnów, ul. Kwiatkowskiego 15
- Województwo:
- Telefon/fax: tel. 014 6300555 , fax. 014 6300555 w. 111
- Data zamieszczenia: 2009-03-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Mościckie Centrum Medyczne Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
ul. Kwiatkowskiego 15 15
33-101 Tarnów
tel. 014 6300555, fax. 014 6300555 w. 111
REGON: 85166402000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mcm.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA URZĄDZENIA I SPRZĘTU MEDYCZNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zestaw do badań antropometrycznych z oceną zawartości tłuszczu i wody spełniająca wymagania Narodowego Funduszu Zdrowia przeznaczona do świadczenia usług w Por. Medycyny Sportowej. Czas reakcji serwisu od momentu zgłoszenia usterki wynosi 1 szt. 1 Balkonik dwukołowy do nauki chodzenia (sprzęt pomocniczo - rehabilitacyjny przeznaczony do poruszania się osób starszych, niepełnosprawnych mających problemy z utrzymaniem równowagi: do asekuracji podczas chodzenia). Opis: - wykonany z aluminium, - waga nie więcej niż 2,5 kg, - estetyczny wygląd, - maksymalne obciążenie do 127 kg, - regulowany: zakres regulacji wysokości od 508 do 880 mm, - składany, łatwy w transporcie 2 szt. 2 Kula łokciowa - z jednym punktem podparcia zakończonym nasadką z tworzywa sztucznego, uchwytem i podparciem przedramienia stałym. Wykonana z elementów metalowych łączonych z tworzywami sztucznymi. Regulacja skokowa wysokości co 2,5 cm, co pozwala na korzystanie z nich użytkownikom o wzroście od 155 do 185 cm. Kolor dowolny. 2 szt. 3 Laska ergonomiczna do prawej lub lewej ręki - waga: 0,25 kg, wytrzymałość: 120 kg. Posiadająca jeden punkt podparcia zakończony nasadką z tworzywa sztucznego. Wykonana z elementów metalowych łączonych z tworzywem sztucznym. Możliwość skokowa regulacji wysokości, co pozwala na korzystanie z nich użytkownikom o wzroście od 155 do 185 cm. 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331417100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE ŻĄDA WNIESIENIA WADIUM
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia: - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania. Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). 3. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, Inne oświadczenia i dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty 1. Załącznik Nr 1 - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Załącznik Nr 2 - Oświadczenie. 3. Załącznik Nr 3 - Zaparafowany przez osoby uprawnione wzór umowy. 4. Dokument potwierdzający oznakowanie CE. 5. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 6. Opis techniczny oferowanych urządzeń w języku polskim w celu potwierdzenia spełnienia wymagań Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty dokumenty, o których mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U.93 poz.896 z późniejszymi zmianami). Dokumenty w języku angielskim powinny zostać dostarczone wraz z tłumaczeniem na język polski dokonanym przez tłumacza przysięgłego. Ocena spełnienia powyższego warunku, będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia, nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały dołączone do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mcm.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną