Powiatowy Zarząd Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, al. Władysława Stanisława Reymonta 21B
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 4264688 , fax. 061 4264688 wew. 22
- Data zamieszczenia: 2010-05-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie
al. Władysława Stanisława Reymonta 21B 21B
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. 061 4264688, fax. 061 4264688 wew. 22
REGON: 63127656400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa urządzenia drukującego i graficznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Celem niniejszego zamówienia jest wyposażenie Zamawiającego w urządzenie drukujące i graficzne wraz z oprogramowaniem, o podanych parametrach minimalnych. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia specyfikacji technicznej Producenta na oferowane urządzenia w języku polskim. Wszystkie oferowane urządzenia muszą być jednej marki. Dostawa i uruchomienie urządzenia nastąpi w siedzibie Powiatowego Zarządu Geodezji, Kartografii, Katastru i Nieruchomości w Gnieźnie w likwidacji , al. Reymonta 21B na koszt Wykonawcy. Przeszkolenie pracowników Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Szkolenie dwuetapowe. Etap I po montażu urządzenia, etap II dwa tygodnie po montażu szkolenie 3 godzinne - udzielenie instruktażu i odpowiedź na pytania operatorów. Urządzenie w całości jest nowe i objęte co najmniej 12 miesięczną gwarancją. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 298620009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie Dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-gniezno.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną