Przetargi.pl
Zakup i dostawa urządzeń w ramach projektu Finansowanego ze środków Unii EU w ramach Działanie 6.3. Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu,

Gmina Miasto Nowy Targ ogłasza przetarg

  • Adres: 34400 Nowy Targ, ul. Krzywa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 611 244 , fax. 182 662 312
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Nowy Targ
    ul. Krzywa 1
    34400 Nowy Targ, woj. małopolskie
    tel. 182 611 244, fax. 182 662 312
    REGON: 52395600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowytarg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa urządzeń w ramach projektu Finansowanego ze środków Unii EU w ramach Działanie 6.3. Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń w ramach projektu Finansowanego ze środków Unii EU w ramach Działanie 6.3. Rozwój wewnętrznych potencjałów regionu, Poddziałanie 6.3.1. Rozwój lokalnych zasobów subregionów – SPR, Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 (RPO WM) pn. „Rozwój infrastruktury turystycznej Miasta Nowy Targ poprzez zakup specjalistycznego sprzętu do przygotowania tras biegowych oraz budowę wież widokowych”. 2. Szczegółowa specyfikacja techniczna zamawianego sprzętu: 3. Część I zamówienia. Fabrycznie nowy ciągnik – 1 sztuka, ciągnik o mocy od 83 KW do 85 KW, skrzynia biegów hydrostatyczna automatyczna, 24 biegowy. Ciągnik ma być wyposażony w: 1/ 3 punktowe zawieszenia cat 2 lub 3, 2/ hydrauliczny top link cat 2, 3/ napęd 4x4 z blokadą mechaniczną, 4/ złącza hydrauliczne tylne: minimum 4 pary aktywnych hydraulicznych złączy z tyłu ciągnika tj. a) 2 sztuki podwójnych aktywnych zaworów hydraulicznych do podłączenia Top link, b) 2 podwójne aktywne zawory hydrauliczne - do podłączenia dwóch płyt tyczących narciarskie ślady biegowe, 5/ rewers hydrauliczny, 6/ układ kierowniczy hydrostatyczny, 7/ sprzęgło hydrostatyczne, 8/ instalacja hydrauliczna – pompa zębata – wzmocniona praca min 70 l/min do 100 l/min 9/homologacja drogowa, 10/złącza hydrauliczne przednie: 4 podwójne aktywne zawory hydrauliczne, 11/ WOM tylny oraz przedni, wałek PTO regulowany w zakresie 540/1000 obrotów, 12/ TUZ przedni z trzypunktowym systemem zawieszania osprzętu (kat.2), umożliwiający montaż skrzyni transportowej oraz pługu wielopozycyjnego, 13/ sterowanie z kabiny operatora tylnego oraz przedniego WOM-u, 14/ panel sterujący wyposażony w dżojstik do obsługi hydrauliki umożliwiający sterowanie pługiem wielopozycyjnym. Dżojstik umożliwiający realizację minimum 8 funkcji. 15/ komplet opon letnich i zimowych wraz z felgami, 16/ dodatkowe oświetlenie robocze przód/tył do pracy w nocy, 17/ klimatyzację – ogrzewanie kabiny operatora, 18/ dwa amortyzowane siedzenia, 19/ siedzenie operatora podgrzewane wyposażone w pas bezpieczeństwa, 20/ oświetlenie kabiny, 21/ podgrzewane lusterka (prawe, lewe), 22/ okno w tylnej ścianie kabiny, 23/ podgrzewana przednia oraz tylna szyba, 24/ spryskiwacze szyby przedniej oraz tylnej, 25/ lampę ostrzegawczą „kogut”, 26/ radio z odtwarzaniem mp3, 27/ łańcuchy typu GRYZLI do zakładania na przód i tylne koła, 28/ szerokość ciągnika do 3m, 29/ pełna obsługa pługu oraz frezu z kabiny operatora, 30/ ładowacz czołowy tzw TUR przedni min udźwig 2500 kg max. 2800 kg. 4. Cześć II zamówienia. 1/ Fabrycznie nowa armatka do naśnieżania ze zintegrowaną pompą zapewniającą odpowiednią wydajność i podnoszenie z filtrem półautomatycznym umożliwiającym jego czyszczenie - 1 sztuka. W ramach tej pozycji planuje się zakup 1 armaty do naśnieżania oraz pompy na podwoziu kołowym (suma mocy wirnika armatki + mocy pompy wynosi od 35 KW do 42 KW) wraz z zestawem kabli i węży dosyłowych 200 m oraz z pompą zatapialną min. 2,2 kW wydajności w punkcie nominalnym min. 20 m3/h oraz wysokości ok. 18 m. Producent zapewnia działanie armatki bez przestojów z uwagi na oczyszczanie wody do armatki. 5. Cześć III zamówienia. 1/ Fabrycznie nowy frez do przygotowywania narciarskich tras biegowych - 1 sztuka. Frez do traktorów z przystawką do tyczenia narciarskich tras biegowych. Szerokość wału ok. 240 cm, szerokość całkowita ok. 300 cm. 2/ Fabrycznie nowe płyty do tyczenia narciarskich tortów biegowych - 2 sztuki. Płyta do tyczenia torów biegowych, hydrauliczne ramię dźwigu, węże hydrauliczne, zawór ciśnieniowy, przystawka adaptująca do freza ślady (standardowe ustawienie utwór 40 mm), złącza hydrauliczne. Wyposażenie w postaci łożyska wału oraz pasków klinowych. 5. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1/ zamawiany sprzęt musi pochodzić z seryjnej produkcji, 2/ ciągnik musi posiadać homologację drogową i spełniać wymagania techniczne pojazdów silnikowych poruszających się po drogach publicznych zawartych w prawie o ruchu drogowym RP, a oferowane doposażenie musi być kompatybilne z oferowanym pojazdem wolnobieżnym, 3/ wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu fabrycznie nowego – rok produkcji nie starszy niż 2017 r., kompletnego, wolnego od wad konstrukcyjnych, materiałowych i prawnych, 4/ wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy do: Zakładu Gospodarczego Zieleni i Rekreacji ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ. Wykonawca winien dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt wraz z zamawianym osprzętem i instrukcjami w języku polskim, 5/ dostarczony przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z normami i przepisami umożliwiającymi rejestrację ciągnika. Niezbędna dokumentacja potrzebna do rejestracji ciągnika zostanie dostarczona w dniu dostawy przedmiotu zamówienia. 6/ wraz z ciągnikiem wykonawca przekaże zamawiającemu: a) pełną instrukcję techniczno-eksploatacyjną ciągnika oraz osprzętu (schematy elektryczne i hydrauliczne oraz katalog części zamiennych w języku polskim); b) zestaw kluczy i narzędzi (skrzynka narzędziowa), c) trójkąt ostrzegawczy, d) gaśnicę, c) apteczkę, e) komplet kluczyków, f) książkę gwarancyjną, g książkę pojazdu, 7/ wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu o parametrach zgodnych z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia Rozdział II ust 2 niniejszej SIWZ i wszystkimi innymi warunkami opisanymi w niniejszym zamówieniu, 8/ wykonawca musi posiadać własny, funkcjonujący serwis, który w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym serwisować będzie zamawiany sprzęt wraz z osprzętem przy jednoczesnym dysponowaniu oryginalnymi częściami zamiennymi lub będzie autoryzowaną stacją serwisową producenta, 9/wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia szkolenia z obsługi sprzętu w zakresie bezpieczeństwa pracy, obsługi i konserwacji sprzętu, ze szczególnym uwzględnieniem szkolenia z zakresu sztucznego naśnieżenia z którego wystawi stosowny dokument potwierdzający przeszkolenie pracowników użytkownika, czas szkolenia minimum 6 godzin. Szkolenie odbywać się będzie w miejscu dostawy Zakład Gospodarczego Zieleni i Rekreacji ul. Parkowa 13, 34-400 Nowy Targ, oraz na terenie gminy Miasto Nowy Targ. 10/ wykonawca (dostawca freza) zobowiązany jest do przeprowadzenia regulacji współpracy freza z ciągnikiem, 11/ wykonawca zobowiązany jest udzielić na piśmie na dostarczony sprzęt minimum 24 miesięcznej gwarancji, 12/ w okresie udzielonej gwarancji wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia autoryzowanej obsługi serwisowej sprzętu (ciągnik, armatka do naśnieżania frez do przygotowywania narciarskich tras biegowych, płyty do tyczenia narciarskich tortów biegowych) w całym okresie gwarancyjnym, b) reakcji mobilnego serwisu na zgłoszoną awarię sprzętu wraz z przystąpieniem do czynności naprawczych w miejscu eksploatacji – w czasie nie dłuższym niż 24 godzin od pisemnego zgłoszenia (zamawiający dokona zgłoszenia awarii w następującej formie pisemnej: fax-em na numer wskazany w przez wykonawcę, pocztą elektroniczną (e-mail) na adres wskazany przez wykonawcę. Za datę otrzymania przez wykonawcę zgłoszenia przyjmuje się wydruk potwierdzający wysłanie wiadomości przez zamawiającego). Każdorazowo obsługa serwisowa winna być odnotowana odpowiednim wpisem w Karcie przeglądów sprzętu (książka eksploatacyjna, itp.). c) usunięcia awarii w ciągu 24 godzin, d) w okresie gwarancji wszelkie koszty związane z dojazdem i ewentualnymi naprawami wynikłymi z awarii sprzętu ponosi wykonawca, 13/ wykonawca składający ofertę na dostawę przedmiotu zamówienia musi przedstawić oraz potwierdzić zamawiającemu: - harmonogram przeglądów w okresie gwarancji, - koszty poszczególnych przeglądów w okresie gwarancji wg harmonogramu przeglądu., 14/ w przypadku braku możliwości naprawy maszyny w miejscu postoju (siedziba  zamawiającego) w okresie gwarancji, transport do naprawy oraz z naprawy do zamawiającego na koszt wykonawcy. Czas naprawy poza siedzibą zamawiającego do 7 dni roboczych. W okresie gwarancji lub w razie przekroczenia terminu naprawy – sprzęt zamienny. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego, merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę, która zawiera przedmiot zamówienia o takich samych parametrach lub lepszych od rozwiązań /produktów, które zostały przedstawione w opisie przedmiotu zamówienia, ale jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. W przypadku zaoferowania rozwiązania/produktu równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych przez zamawiającego rozwiązań /produktów. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z rozwiązaniami/produktami wskazanym przez zamawiającego. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż rozwiązanie/produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od rozwiązania/produktu wskazanego przez zamawiającego. W tym celu wykonawca powinien precyzyjnie wyspecyfikować - w dokumentach załączonych do oferty – nazwę rozwiązania/produktu, producenta oraz załączyć do oferty foldery, specyfikacje techniczne oferowanych rozwiązań /produktów, aprobaty techniczne oraz inne dokumenty zawierające dane techniczne oferowanych rozwiązań / produktów. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że Wykonawca oferuje rozwiązania/produkty według wymagań Zamawiającego przedstawionych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 1 i 2 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa także oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust 1 i 2 zawierające informacje o tych podmiotach.. 5. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale IX ust. 9 pkt 3. 6. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu wypełnia oświadczenie, o którym mowa w rozdziale IX ust. 3 w zakresie dotyczącym podwykonawców. 7. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust.1 ustawy. W celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest obowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenia zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach