Przetargi.pl
Zakup i dostawa urządzeń UTM wraz ze wsparciem

Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3421901 , fax. 41 3445265
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
    al. IX Wieków Kielc 3
    25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3421901, fax. 41 3445265
    REGON: 29101900500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa urządzeń UTM wraz ze wsparciem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą urządzeń UTM wraz ze wsparciem: w następującym zakresie: A. Klaster urządzeń UTM – szt. 2, B. Klaster urządzeń analizy ruchu sieciowego – szt. 2. 2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ - SOPZ. 3. Urządzenia z danej pozycji muszą być takie same, fabrycznie nowe spełniającej co najmniej parametry i funkcjonalności określone w Załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga serwisu gwarancyjnego producenta wraz ze wsparciem technicznym oraz licencji upoważniających do korzystania z aktualnych baz funkcji ochronnych producenta i serwisów na okres 12 miesięcy, przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres serwisu gwarancyjnego, wsparcia technicznego oraz licencji wynoszący do 36 miesięcy. Dłuższe świadczenia będą dodatkowo punktowane w kryterium „Gwarancja, wsparcie, licencje”, zgodnie z rozdziałem XIII SIWZ. Wskazany w „Formularzu oferty”, oferowany przez Wykonawcę okres, liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru jakościowego przedmiotu zamówienia, z uwzględnieniem opisanych w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz w niniejszym dokumencie wymagań dotyczących warunków serwisu gwarancyjnego, wsparcia technicznego oraz licencji. Okres rękojmi obejmuje czasokres udzielonej przez wykonawcę gwarancji. 5. Wykonawca składając ofertę musi zaoferować, a w przypadku wybrania jego oferty – również dostarczyć, przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w ww. załączniku. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ, o którym mowa w pkt 3, należy traktować, w zależności od oznaczenia, jako minimalne lub maksymalne. Weryfikacja zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w oparciu o informacje zawarte w ofertach, w szczególności o specyfikacje techniczne udostępnione przez producentów zaoferowanego sprzętu. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy. 6. Rozwiązania równoważne a) W przypadku gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż zamawiający opisał materiały, urządzenia ze wskazaniem konkretnych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to należy je traktować jako przykładowe i zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez zamawiającego, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów. b) Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp, jednak są zobowiązani wykazać, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych w SIWZ. c) Wszystkie zaproponowane przez wykonawcę równoważne urządzenia, materiały i inne elementy równoważne muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. 7. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt były fabrycznie nowy, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2020 roku, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadał wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagał żadnych dodatkowych nakładów i był gotowy do pracy. 8. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający wymaga, aby całość oferowanego i dostarczanego sprzętu oraz oprogramowania pochodziła z autoryzowanego kanału sprzedaży producentów na terenie Unii Europejskiej. 10. Zamawiający wymaga, aby podmiot świadczący usługi serwisowe posiadał certyfikat ISO 9001 lub inny dokument równoważny potwierdzający, że serwis danego typu urządzeń będących przedmiotem zamówienia (poz. A i B „Formularza cenowego”), świadczony przez dany podmiot spełnia określone wymogi jakościowe. Firmy serwisujące muszą także posiadać autoryzację producenta urządzeń zaoferowanych przez wykonawcę. 11. W przypadku istnienia takiego wymogu w stosunku do technologii objętej przedmiotem postępowania (tzw. produkty podwójnego zastosowania), wykonawca musi przedłożyć dokument pochodzący od importera tej technologii stwierdzający, iż przy jej wprowadzeniu na terytorium Polski, zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa, w tym ustawy z dnia 29 listopada 2000 r. o obrocie z zagranicą towarami, technologiami i usługami o znaczeniu strategicznym dla bezpieczeństwa państwa, a także dla utrzymania międzynarodowego pokoju i bezpieczeństwa (Dz.U. 2020.509 t.j.) oraz dokument potwierdzający, że importer posiada certyfikowany przez właściwą jednostkę system zarządzania jakością tzw. wewnętrzny system kontroli wymagany dla wspólnotowego systemu kontroli wywozu, transferu, pośrednictwa i tranzytu w odniesieniu do produktów podwójnego zastosowania. 12. Wykonawca musi przedłożyć oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, iż wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań. 13. Zamawiający wymaga, aby wykonawca przedłożył oświadczenie producenta urządzenia lub autoryzowanego dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej i numer infolinii telefonicznej). 14. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dostarczenia najpóźniej w dniu zawarcia umowy: a) certyfikatów ISO 9001 lub dokumentów równoważnych dla podmiotów serwisujących oraz dokumentów potwierdzających posiadanie autoryzacji producenta danego urządzenia, zgodnie z wymaganiem zawartym w pkt 10 b) w przypadku zaistnienia wymogu określonego w pkt 11, dokument potwierdzający, iż przy wprowadzaniu na terytorium Polski zaoferowanej technologii zostały dochowane wymogi właściwych przepisów prawa oraz dokumentu potwierdzającego, że importer posiada certyfikowany system zarządzania jakością, zgodnie z wymaganiami zawartymi w ww. punkcie. c) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta na terenie Polski, potwierdzający, iż wykonawca posiada autoryzację producenta w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań, zgodnie z wymaganiem o którym mowa w pkt 12. d) oświadczenie producenta lub autoryzowanego dystrybutora producenta świadczącego wsparcie techniczne o gotowości świadczenia na rzecz zamawiającego wymaganego serwisu (zawierające: adres strony internetowej i numer infolinii telefonicznej), zgodnie z wymaganiem zawartym w pkt. 13. 15. Nośniki danych i dyski uszkodzone i wymieniane w ramach obsługi gwarancyjnej pozostają własnością zamawiającego i nie będą zwracane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48821000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, w związku z zastosowaniem procedury odwróconej składane wraz z ofertą: 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, z uwagi na zastosowanie procedury odwróconej wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty: a) dokumentacji/specyfikacji technicznej udostępnionej przez producenta każdego zaoferowanego przez wykonawcę sprzętu - poz. A i B „Formularza cenowego” (wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producentów, oświadczenia producentów lub ich autoryzowanych przedstawicieli), potwierdzającej spełnianie wymagań zamawiającego. Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry zaoferowanego sprzętu. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę. UWAGA W przypadku gdy dokumentacja lub specyfikacja techniczna sprzętu udostępniona przez producenta sprzętu, o której mowa powyżej, nie zawiera wszystkich parametrów pozwalających na pełną weryfikację wymagań zawartych w SIWZ, dopuszcza się złożenie oprócz wymaganej dokumentacji/specyfikacji technicznej dodatkowego oświadczenia podpisanego przez wykonawcę (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę) zawierającego uzupełnienie brakujących parametrów danego oferowanego sprzętu (rzeczywistych), potwierdzających spełnianie postawionych w SIWZ wymagań. b) W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje rozwiązanie równoważne (poz. A i B „Formularza cenowego”) zobowiązany jest do dołączenia do oferty jego szczegółowe opisy przedstawiające konfiguracje, parametry techniczne i funkcjonalne oraz warunki pozwalające na ocenę zgodności oferowanych produktów z wymaganiami SIWZ. W szczególności wykonawca musi podać nazwę producenta, nazwę oferowanego produktu oraz szczegółowego opisu jego konfiguracji, parametrów technicznych i funkcjonalnych oraz warunków (wydruki ze stron producentów, kopie kart katalogowych producentów, oświadczenia producentów lub ich autoryzowanych przedstawicieli) na potwierdzenie, że rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SIWZ. Załączone dokumenty muszą wskazywać rzeczywiste parametry. Autentyczność dokumentów musi być potwierdzona przez wykonawcę. 2. Zamawiający wymaga, aby dokumenty wskazane w pkt 1 sporządzone w języku innym niż angielski, złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski. II. Wykaz pozostałych dokumentów i dodatkowe informacje 1. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez wykonawcę Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać producenta, pełny symbol, model, nazwę zaoferowanego przedmiotu zamówienia w wymaganych pozycjach wypełnianego Formularza cenowego. Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną ocenę oferowanego przedmiotu zamówienia. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) – pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia). 4. Pełnomocnictwo określające jego zakres – w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach