Przetargi.pl
„Zakup i dostawa urządzeń niezbędnych do uruchomienia klastra serwerów wirtualnych wysokiej dostępności dla JFPK Sp. z o. o. w Jarocinie”

Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 63200 Jarocin, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 740 02 95 , fax. 62 720 90 94
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Spółka z o.o.
    ul. T. Kościuszki
    63200 Jarocin, woj. wielkopolskie
    tel. 62 740 02 95, fax. 62 720 90 94
    REGON: 25161891000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa urządzeń niezbędnych do uruchomienia klastra serwerów wirtualnych wysokiej dostępności dla JFPK Sp. z o. o. w Jarocinie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 5.1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa Zamawiającemu urządzeń niezbędnych do uruchomienia klastra serwerów wirtualnych wysokiej dostępności. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z określeniem wymagań Zamawiającego, które w ramach przedmiotu zamówienia ma zrealizować i zapewnić Wykonawca, został określony w Tomie III SIWZ Specyfikacji technicznej urządzeń niezbędnych do uruchomienia klastra serwerów wirtualnych wysokiej dostępności dla JFPK Sp. z o. o. w Jarocinie. Oferowane urządzenia muszą spełniać wszystkie parametry określone w Tomie III SIWZ, które są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający akceptuje rozwiązania o parametrach równoważnych lub lepszych, bez utraty funkcjonalności i wydajności. Urządzenia winny być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad fizycznych i prawnych. Wszystkie urządzenia powinny być pierwszego gatunku i spełniać wymagania jakościowe odnośnie tego typu materiałów. Wykonawca dostarczy zamówione urządzenia na własny koszt i na własne ryzyko na adres Zamawiającego: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., 63-200 Jarocin, ul. Kościuszki 15A. Termin dostawy będzie uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą (jednak nie później niż na 2 dni przed terminem dostawy). Urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą być objęte min. 5-letnią gwarancją w systemie door-to-door wraz ze wsparciem technicznym i możliwością zgłaszania awarii w trybie 24/7. W okresie gwarancyjnym serwis techniczny urządzeń będzie prowadzony w miejscu instalacji urządzeń, tj. w siedzibie Zamawiającego: Jarociński Fundusz Poręczeń Kredytowych Sp. z o.o., 63-200 Jarocin, ul. Kościuszki 15A, a Wykonawca zobowiązuje się usunąć wady lub wymienić bezpłatnie elementy uszkodzone w dostarczonych urządzeniach – zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego Tom II SIWZ. 5.2. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 48820000-2 Serwery; 30234500-3 Pamięci do przechowywania danych; 32420000-3 Urządzenia sieciowe. 5.3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia stanowi Tom III SIWZ Specyfikacja techniczna urządzeń niezbędnych do uruchomienia klastra serwerów wirtualnych wysokiej dostępności dla JFPK Sp. z o. o. w Jarocinie. 5.4. Szczegółowe zasady realizacji zamówienia zawiera Tom II SIWZ Projekt umowy. 5.5. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. 5.6. Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 5.7. Podwykonawstwo: a) Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, b) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, c) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt. 10 Tomu I (IDW) SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48820000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach