Przetargi.pl
Zakup i dostawa urządzeń biurowych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa urządzeń biurowych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń biurowych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym - załączniku nr 2.1, 2.2 (odpowiednio dla części zamówienia) do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 5.1, 5.2 (odpowiednio dla części zamówienia) do SIWZ. 4. Przedmiot umowy musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 5. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 6. Przedmiot umowy musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, itp. bez konieczności naruszania opakowania. 7. Przedmiot umowy musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 8. Ceny jednostkowe oferowanych towarów nie mogą przekroczyć kwoty 3 499,99 zł brutto DOTYCZY CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA 9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ – Wykonawca musi posiadać i złożyć na wezwanie Zamawiającego: a) katalog oferowanego urządzenia lub oświadczenie stwierdzające, że parametry eksploatacyjne i techniczne oraz wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia są zgodne z wymaganiami Zamawiającego, b) deklaracje zgodności z normą „CE” wydane przez producenta (w formie kopii potwierdzającej zgodność z oryginałem) albo oświadczenia Wykonawcy, że oferowane urządzenie spełnia wymogi „CE” i posiada znak „CE” w oryginale, c) oświadczenia, że niszczarki spełniają wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, odpowiednie normy oraz poniższe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych określa norma DIN 66399. 10. Do każdego urządzenia Wykonawca dołączy instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim wraz z zakresem czynności konserwacyjnych wymaganych do wykonania przez użytkownika. 11. Wykonawca dołączy do każdej sztuki sprzętu pojemnik z płynem eksploatacyjnym w ilości zapewniającej normalną eksploatację urządzenia w okresie gwarancyjnym tj. 24 miesięcy. 12. Okres gwarancji na urządzenie wynosi nie mniej niż 24 miesiące, a na noże (wałki) tnące nie mniej niż 60 miesięcy i liczony jest od daty odbioru towaru. DOTYCZY CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA 13. Wykonawca udziela gwarancji w wymiarze przewidzianym przez producenta jednak nie krótszym niż określony w formularzu cenowym - załączniku nr 2.2 do SIWZ . 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 2 części. Część 1 – Zakup i dostawa niszczarek i oleju do niszczarek (zał 2.1). Część 2 – Zakup i dostawa urządzeń biurowych oraz akcesoriów do urządzeń biurowych (zał 2.2) 15. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 16. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 17. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w związku z art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30191400-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 2.1 – 2.2 do SIWZ (odpowiednio dla części zamówienia); 3) Pełnomocnictwo - jeżeli jest wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach