Przetargi.pl
Zakup i dostawa umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. Lompy 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 270208292
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa umundurowania dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Katowicach i jednostek terenowych garnizonu śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 – Zakup i dostawa umundurowania wyjściowego w zakresie określonym w formularzu cenowym – załącznik nr 4a do SWZ. 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:a) załącznik nr 1a, 1b,1c, 1d, 1h do SWZ – opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr11a/ kurtki gabardynowe wyjściowe męskie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-67/Ckt/2020 z dnia 28.12.2020r.1b/ spodnie wyjściowe (granatowe nowego wzoru) opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-68/Ckt/2020 z dnia 28.12.2020r.1c/ spodnie męskie służbowe tzw. „narciarki”, a klasyfikacja wilekości tabela 13, wymiary gotowych spodni tabela 14 oraz wymiary stałe i pomocnicze spodni tabela 15 specyfikacji technicznej KGP BLP ST-68/Ckt/2020 z dnia 28.12.2020r.1d/ spodnie męskie do butów typu bryczesy, a klasyfikacja wilekości tabela 13, wymiary gotowych spodni tabela 14 oraz wymiary stałe i pomocnicze spodni tabela 15 specyfikacji technicznej KGP BLP ST-68/Ckt/2020 z dnia 28.12.2020r.1h/ płaszcze wyjściowe całoroczne (granatowe nowego wzoru) opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-70/Ckt/2020 z marca 2021r. 2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne,4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).Zadanie nr 2 - Zakup i dostawa czapek wyjściowych gabardynowych (granatowe nowego wzoru) w ilości 112 szt. 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: b) załącznik nr 1e do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 2 opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-89/Ckt/2021 z dnia 09.07.2021r. 2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne,4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).Zadanie nr 3 - Zakup i dostawa szalików służbowych (granatowe nowego wzoru) w ilości 112 szt. 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:c) załącznik nr 1f do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 3 opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP ST-82/Ckt/2021 z dnia 21.04.2021r. g) załącznik nr 4 – Formularz ofertowy,h) załącznik nr 4a – formularz cenowy dla zadania nr 1i) załącznik nr 5 – projektowane postanowienia umowy,2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne,4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).Zadanie nr 4 - Zakup i dostawa krawatów służbowych policyjnych w ilości 112 szt 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w: d) załącznik nr 1g do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 4. g) załącznik nr 4 – Formularz ofertowy,h) załącznik nr 4a – formularz cenowy dla zadania nr 1i) załącznik nr 5 – projektowane postanowienia umowy,2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne,4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).Zakup i dostawa 80 par trzewików na podeszwie skórzanej wzmacnianych gwoździami. 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:e) załącznik nr 2 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 5, rozmiary trzewików od 40 do 47 normy europejskiej. g) załącznik nr 4 – Formularz ofertowy,h) załącznik nr 4a – formularz cenowy dla zadania nr 1i) załącznik nr 5 – projektowane postanowienia umowy,2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne,4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).Zakup i dostawa koszul wyjściowych białych z długim rękawem w ilości 220 szt oraz policyjnych sznurów galowych oficerskich w ilości 175 szt 1.2 Zamawiający wymaga, aby gwarancja wynosiła co najmniej 24 miesiące na cały asortyment.1.2.1 Warunki gwarancji określone są w specyfikacji technicznej dla zadań w których opis przedmiotu zamówienia opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP.1.2.2 Dla zadań dla których opis przedmiotu zamówienia nie opracowano na bazie specyfikacji technicznej KGP BLP warunki gwarancji stanowią załącznik do sekcji IV punkt 1.2.2 SWZ1.3 Zamawiający wymaga, aby cały asortyment był fabrycznie nowy wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, gatunku I, spełniał normy jakościowe i użytkowe zgodnie z dokumentacją załączoną do postępowania zakupowego1.4 Do czasu odbioru zamówienia przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:f) załącznik nr 3 do SWZ - opis przedmiotu zamówienia dla zadania nr 6g) załącznik nr 4 – Formularz ofertowy,h) załącznik nr 4a – formularz cenowy dla zadania nr 1i) załącznik nr 5 – projektowane postanowienia umowy,2.1 Zamawiający zastrzega dla całego asortymentu, że 30% może być w rozmiarach niestandardowych i niewymienionych w tabelach przy opisach przedmiotu zamówienia2.2 Wykonawca po podpisaniu umowy zobowiązany będzie do pobrania rzeczywistych wymiarów od funkcjonariuszy po uzgodnieniu z Zamawiającym3. Wspólny słownik CPV: 35811200-4 mundury policyjne,4. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania (części) i Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań (części).5. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.6. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawcy Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcy oraz, o ile są już znane, wskazania nazw firm podwykonawców wraz z danymi kontaktowymi (załącznik nr 4 do SWZ – formularz ofertowy). Zapisy dotyczące podwykonawców znajdują się w sekcji XI SWZ i w projektowanych postanowieniach umowy (załącznik nr 5 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35811200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną