Przetargi.pl
Zakup i dostawa ultrasonografu cyfrowego z kolorowym Dopplerem i głowicami dla Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakladu Lecznictwa Otwartego w Piastowie

Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego ogłasza przetarg

  • Adres: 05-820 Piastów, ul. Mikołaja Reja 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 7236287, 7231147 , fax. 0-22 7236287, 7231147
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego
    ul. Mikołaja Reja 1 1
    05-820 Piastów, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 7236287, 7231147, fax. 0-22 7236287, 7231147
    REGON: 01639163700011
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa ultrasonografu cyfrowego z kolorowym Dopplerem i głowicami dla Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakladu Lecznictwa Otwartego w Piastowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa ultrasonografu z kolorowym doplerem i czterema głowicami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331121009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, > posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiążek posiadania takich uprawnień > posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia > znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia > nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamnówienia Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu przez oferenta warunków ustawowych ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego o treści wynikającej z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówien Publicznych ( na druku-załącznik Nr 2 do SIWZ.) 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.Koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalnosci gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przychodnia@zozpiastow.pl ( w bip-ie)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach