Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 94-328 Łódź, ul. gen. S. Maczka 35
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 688-84-14 , fax. 42 6888384
- Data zamieszczenia: 2013-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Port Lotniczy Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o.
ul. gen. S. Maczka 35 35
94-328 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 688-84-14, fax. 42 6888384
REGON: 47078846100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.airport.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zamawiający sektorowy - zarządzanie lotniskiem
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa ubrań oraz wyposażenia bojowego strażaka dla Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
a) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ubrań oraz wyposażenia bojowego strażaka dla Portu Lotniczego Łódź im. Władysława Reymonta sp. z o.o. b) Zamówienie obejmuje: -Ubranie specjalne strażaka - 13 kompletów - Buty bojowe strażaka - 27 par - Rękawice bojowe strażaka - 20 par - Kominiarka - 25 sztuk - Koszulka z długim rękawem - 50 sztuk - Hełm - 8 sztuk - Maska powietrzna - 18 sztuk c) Wszystkie elementy będące przedmiotem zakupu i dostawy, oprócz koszulki z długim rękawem, muszą posiadać Świadectwo dopuszczenia CNBOP oraz Certyfikat europejski CE. d) Szczegółowy opis zamawianych produktów znajduje się w załączniku nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej SIWZ), dostepnej na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.airport.lodz.pl). e) Wymagana gwarancja: - 12 miesięcy - dla wszystkich elementów zamówienia. f) Załadunek, transport do siedziby Zamawiającego oraz rozładunek w siedzibie Zamawiającego odbędą się na koszt i ryzyko Wykonawcy. g) Wraz z podpisaniem umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy zestawienie rozmiarów poszczególnych produktów będących przedmiotem zamówienia. h) Dostawa produktów będących przedmiotem zamówienia nastąpi w ciągu 25 dniu roboczych od dnia zawarcia umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 358120009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.airport.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną