Przetargi.pl
Zakup i dostawa tuszy, tonerów i taśm dla Starostwa Powiatowego w Brzegu

Starostwo Powiatowe w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
  • Data zamieszczenia: 2011-07-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Brzegu
    ul. Robotnicza 20 20
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
    REGON: 53141218300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa tuszy, tonerów i taśm dla Starostwa Powiatowego w Brzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa tuszy, tonerów i taśm dla Starostwa Powiatowego w Brzegu, tj. 1. tonery, tusze, taśmy, kasety barwiące oryginalne, fabrycznie nowe, nieużywane i nieuszkodzone, oryginalnie zapakowane i zabezpieczone gwarancją nienaruszenia, wyprodukowane przez producentów dukarek podanych w tabeli w siwz, w okresie 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego - Starostwa Powiatowego w Brzegu - zgodnie z wykazem zamieszczonym w siwz. 2. tonery, tusze, taśmy nieoryginalne tj. producentów innych niż producenci drukarek o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu, tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu zamawianego produktu fabrycznie nowego (nowo wytworzonego w całości, pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony), pochodzące z bieżącej produkcji, wytworzone seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001:2000. Wykonawca przedmiotu zamówienia ponosi pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a także, w przypadku takiej konieczności, zwrotu kosztów zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy. Jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu żądanych przez Zamawiającego. Wykonawca powinien oferowany materiał, na żądania Zamawiającego, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. na materiał pochodzący od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) bez zmiany ceny. Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne mają być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, muszą posiadać znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy, a także nienaruszone opakowanie, zgodnie z wykazem zamieszczonym w siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301921136
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach