Przetargi.pl
Zakup i dostawa tlenu skroplonego medycznego dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego w Łomży.

Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 18-404 Łomża, Al. Piłsudskiego 11
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 4733610 , fax. 086 4733210
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
    Al. Piłsudskiego 11 11
    18-404 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 086 4733610, fax. 086 4733210
    REGON: 45066502400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-lomza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa tlenu skroplonego medycznego dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego w Łomży.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakup i dostawa tlenu skroplonego medycznego dla potrzeb Szpitala Wojewódzkiego w Łomży w ilości około 90 000kg rocznie .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241119004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca spełnia wszystkie warunki art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wypełnić załącznik nr 2. 2. Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - wypełnić załącznik nr 2. 3. Wykonawca posiada Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. IV.1.1 składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, zastępuje się je dokumentami zawierającymi oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; poprzez: 5.1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy wykaz winien zawierać minimum: - 2 dostawy tlenu skroplonego o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, Wykaz musi zawierać wartości oraz daty i miejsca wykonania dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 6. Wykonawca posiada zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez głównego inspektora farmaceutycznego - tlenu medycznego - dołączyć dokument potwierdzający. 7. Wykonawca posiada decyzję - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - tlenu medycznego wydane przez Ministra Zdrowia. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 100.000 zł brutto. Zamawiający przy ocenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zastosuje formułę spełnia/nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowaniu o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć następujące dokumenty: 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnianie wszystkich warunków art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 3.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada zezwolenie na wytwarzanie produktu leczniczego wydane przez głównego inspektora farmaceutycznego- tlenu medycznego 5. Dokument potwierdzający, że wykonawca posiada decyzję - pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - tlenu medycznego wydane przez Ministra Zdrowia. 6. Dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na kwotę 100.000 zł brutto, przy czym ubezpieczenie to powinno zachować ciągłość przez cały okres trwania umowy 7. Oświadczenie Wykonawcy, że dostawa tlenu będzie dokonywana w ciągu 48 godzin ( oprócz sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy) od dnia zgłoszenia telefonicznego lub faxowego. Wykonawca zobowiązany jest podać numer pod jakim zostało przyjęte zgłoszenie zamówienia dostawy. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z warunkami postępowania oraz warunkami realizacji zamówienia, określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, projektem umowy i że przyjmuje je bez zastrzeżeń. 9. Oświadczenie Wykonawcy, iż zagwarantuje utrzymanie stabilności ceny przez okres minimum 12 miesięcy od daty podpisania umowy. 10. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; poprzez: 10.1. Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy wykaz winien zawierać minimum: - 2 dostawy tlenu skroplonego o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, Wykaz musi zawierać wartości oraz daty i miejsca wykonania dostaw wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. - wypełnić załącznik nr 4

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-lomza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach