Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza ogłasza przetarg
- Adres: 31-202 Kraków, ul. Prądnicka 35-37
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 25 78 291 , fax. 012 25 78 292, 2578229
- Data zamieszczenia: 2009-06-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski Specjalistyczny im. G. Narutowicza
ul. Prądnicka 35-37 35-37
31-202 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 25 78 291, fax. 012 25 78 292, 2578229
REGON: 35720766400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.narutowicz.krakow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
zakup i dostawa szwów chirurgicznych oraz taśm i siatek do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego i wysiłkowego nietrzymania moczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1 - szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany Pakiet 2 - szew wchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy Pakiet 3 - szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy Pakiet 4 - szew niewchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany Pakiet 5 - szew niewchłanialny, syntetyczny, jednowłóknowy do szycia śródskórnego i wszywania sztucznych wszczepów Pakiet 6 - szew wchłanialny, syntetyczny, pleciony, powlekany Pakiet 7 - szew niewchłanialny, naturalny, impregnowany, pleciony Pakiet 8 - szew syntetyczny, wchłanialny, powlekany, pleciony, dodatkowo powleczony środkiem antybakteryjnym Pakiet 9 - stalowy drut chirurgiczny Pakiet 10 - taśmy i siatki do korekcji zaburzeń statyki narządu rodnego i wysiłkowego nietrzymania moczu wg zał. Nr 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411207
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. z 2007r. Dz. U. Nr 223, poz. 1655), spełniający warunki i wymagania określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Sytuacja podmiotowa wykonawcy: Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności. Wykonawca spełni warunek, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Natomiast jeżeli nie będzie posiadał takiego uprawnienia - nie spełni warunku. 2. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz dysponuje potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca spełni warunek jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, lub w okresie działalności - jeżeli jest krótszy niż trzy lata - należycie wykonał co najmniej dwie dostawy wyrobów odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w części, w której składa ofertę, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50 % ceny oferty w danej części i potwierdzi to np. referencjami. Natomiast nie spełni warunku, jeżeli będzie wynikało z dokumentów, że dostaw było mniej lub były wykonane nienależycie. 3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 3 do SIWZ). 4. Wykonawca nie polega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Warunek będzie spełniony jeżeli wykonawca nie podlega wykluczeniu z postepowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie z art. 22 i 24 - zał. nr 3 do SIWZ. 3. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (min. 2).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Jakość
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.narutowicz.krakow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- dostawa ładunków do staplerów wielorazowego użytku -A.ZP-271-10/16
Dodano: 2016-07-04 - Dostawa nici chirurgicznych.
Dodano: 2016-04-28 - staplery-A.ZP-271-15/15
Dodano: 2015-12-28 - dostawa ładunków do staplerów wielorazowego użytku oraz staplerów-A.ZP-271-9/15
Dodano: 2015-07-28 - Dostawa nici chirurgicznych.
Dodano: 2015-05-07 - staplery-A.ZP-271-1/15
Dodano: 2015-02-17 - Szwy chirurgiczne, opatrunek, cement kostny i system do zamykania mostka po sternotomii
Dodano: 2014-12-05 - dostawa ładunków do staplerów wielorazowego użytku-A.ZP-271-11/14
Dodano: 2014-09-02 - Dostawa nici chirurgicznych.
Dodano: 2014-05-07 - staplery-A.ZP-271-2/14
Dodano: 2014-02-03