Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
- Data zamieszczenia: 2015-08-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
ul. Paderewskiego 5 5
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 017 2240231, fax. 017 2252302 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK. Znak sprawy SZP/380/27/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 pakiety. Asortyment został dokładnie opisany w załącznikach Nr 2, tj. w załączniku od numeru 2 do numeru 2.1., czyli w formularzach asortymentowo - cenowych: PAKIET NR 1 - SZCZEPIONKI NR 1 - Załącznik Nr 2; PAKIET NR 2 - SZCZEPIONKI NR 2 - Załącznik nr 2.1; Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być uwzględnione wszystkie pozycje asortymentowe. Brak jakiejkolwiek pozycji asortymentowej w poszczególnym pakiecie spowoduje odrzucenie oferty przetargowej. Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., ul. Paderewskiego 5, 37 - 100 Łańcut z dopiskiem Apteka Szpitalna. 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 12 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. 3.Zamawiający ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świąt. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalnym terminem dostawy to pięć dni roboczych. 5.Termin dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Apteki Szpitalnej lub inna upoważniona osoba. 7.Towar dostarczany będzie do Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26.07.2002 r. w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej (Dz. U. nr 144, poz. 1216). 8.Termin ważności dostarczonego towaru będzie wynosił minimum 6 miesięcy od daty każdorazowej dostawy. Ewentualne krótsze terminy ważności będą każdorazowo uzgadniane z Zamawiającym. 9.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 10.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. 11ZAMAWIAJĄCY zwraca się z prośbą do WYKONAWCY, aby w przypadku podpisania umowy w miarę możliwości technicznych wraz z towarem i fakturą VAT w formie papierowej dostarczał również fakturę w postaci elektronicznej na adres e-mail: apteka@cm-lancut.pl w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ASSECO. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o. do Apteki Szpitalnej i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336516004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres niezmienności cen
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawy szczepionek do szczepień ochronnych do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Rzeszowie
Dodano: 2016-03-01 - Dostawy leku Palivizumab
Dodano: 2015-11-06 - Sukcesywna dostawa szczepionek do szczepień ochronnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
Dodano: 2015-09-16 - dostawa szczepionek
Dodano: 2015-09-16 - Sukcesywna dostawa szczepionek do szczepień ochronnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
Dodano: 2015-03-06 - Zakup i dostawy szczepionek do szczepień ochronnych do Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Rzeszowie
Dodano: 2014-12-10 - Sukcesywna dostawa szczepionek do szczepień ochronnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
Dodano: 2014-10-16 - Sukcesywna dostawa szczepionek do szczepień ochronnych dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno- Epidemiologicznej w Rzeszowie
Dodano: 2014-10-06 - dostawa szczepionek
Dodano: 2014-08-21 - ZAKUP I DOSTAWA SZCZEPIONEK. Znak sprawy SZP/380/23/2014
Dodano: 2014-08-05