26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
- Data zamieszczenia: 2020-09-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Juzistek 2
05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
tel. 261883896, fax. 261883868
REGON: 14291704000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa szaf stalowych, skrzyń aluminiowych, neseserów, worków ewakuacyjnych oraz pojemników na klucze. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa szaf stalowych, skrzyń aluminiowych, neseserów, worków ewakuacyjnych oraz pojemników na klucze. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy dla Części 1, 2 , 3 określa Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na 3 (trzy) Części tj.: Część 1 – Szafy stalowe klasy A, B, C, Część 2 – Skrzynie aluminiowe, nesesery, worki ewakuacyjne, Część 3 – Pojemniki na klucze Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ilości oraz termin gwarancji określa Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 2.1, 2.2, 2.3, do SIWZ (odpowiednio dla Części). Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy – załącznik nr 4 do SIWZ (odpowiednio dla Części). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39132100-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium na cały okres związania ofertą. 2. Wysokość wadium wynosi: 1) Część 1 – 4 000,00,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100); 2) Część 2 – 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100); 3) Część 3 – 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100); 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku z następujących form w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w NBP O/Warszawa: Numer konta: 88 1010 1010 0019 1913 9120 1000 Tytułem „Wadium do ZP/54/2020 w postępowaniu na: zakup i dostawa szaf stalowych, skrzyń aluminiowych, neseserów, worków ewakuacyjnych oraz pojemników na klucze – Część nr …… (nazwa i NIP Wykonawcy)”. 5. Za wadium skutecznie wniesione w pieniądzu Zamawiający uznaje wadium, które w terminie składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert) znajduje się na koncie Zamawiającego. 6. Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, dobrowolne i na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp. 10. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 3 ppkt 5) powyżej, w oryginale w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) zwolnienie wadium nastąpi wraz ze złożonym przez Zamawiającego oświadczeniem o jego niewykorzystaniu. Uwaga: Wobec zaistniałej, wyjątkowej sytuacji związanej z zagrożeniem rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV2 wywołującego chorobę COVID-19, Zamawiający dopuszcza przesłanie gwarancji wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osobę upoważnioną do jej wystawienia. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia w treści muszą spełniać wymagania zawarte w niniejszym Rozdziale VIII SIWZ. Dokument dot. wadium należy przesłać na adres poczty elektronicznej: jw4809.zp@ron.mil.pl
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do upływu terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI pkt 1 niniejszej SIWZ, do złożenia oferty w formie pisemnej – wzór stanowią: 1) Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w załącznikach nr 2.1, 2.2, 2.3 do SIWZ; 3) Oświadczenie wskazane w zakresie, o którym mowa w załączniku nr 3 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup sprzętu i wyposażenia wszystkich zadań projektu
Dodano: 2023-10-31 - Zakup szaf aktowych na potrzeby Urzędu Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy ( znak sprawy ZP- 35/19)
Dodano: 2019-10-28 - Dostawa szaf na kartoteki medyczne
Dodano: 2018-02-19 - Zakup szaf aktowych wraz z nadstawkami oraz stolików prostokątnych na potrzeby Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW.
Dodano: 2017-05-24 - Zakup szaf aktowych wraz z nadstawkami oraz stolików prostokątnych na potrzeby Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW.
Dodano: 2017-03-14