Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus ogłasza przetarg
- Adres: 02005 Warszawa, ul. Lindleya
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 021 001 , fax. 225 022 136
- Data zamieszczenia: 2018-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Dzieciątka Jezus
ul. Lindleya 4
02005 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 021 001, fax. 225 022 136
REGON: 28893000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.dzieciatkajezus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa systemów do nietrzymania moczu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa systemów do nietrzymania moczu dla Szpitala Klinicznego Dzieciątka Jezus - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (2 pakiety) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141621-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustanawia warunków udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta cenowa – wzór załącznik nr 1 do SIWZ; Pełnomocnictwo dla osoby, która podpisała ofertę (jeśli dotyczy); Oświadczenie własne Wykonawcy - w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wzór załącznik nr 2 do SIWZ; Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców – wzór załącznik nr 2 do SIWZ (Część E); W celu ustalenia rankingu ofert wraz z ofertą należy złożyć próbkę: Pakiet nr 2 – poz. nr 1 – 1 szt. - na potrzeby oceny zgodności zaoferowanych dostaw z wymaganiami Zamawiającego oraz oceny jakości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Taśmy używane do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu, siatki, staplery, zestawy do przez skórnej endoskopowej gastrostomii
Dodano: 2019-06-06 - Zakup i dostawa hydraulicznych zwieraczy do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u mężczyzn w ciągu 24 miesięcy.
Dodano: 2019-06-04 - Sukcesywne dostawy siatek i taśm chirurgicznych
Dodano: 2018-07-11 - Zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu, staplery, siatki przepuklinowe, zestawy do przez skórnej endoskopowej gastrostomii
Dodano: 2018-04-18 - Dostawa systemów do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu
Dodano: 2018-03-23 - Zakup i dostawa zestawów zwieraczy leczenia nietrzymania moczu oraz materiałów hemostatycznych
Dodano: 2017-05-04 - Zakup i dostawa zestawów zwieraczy leczenia nietrzymania moczu oraz materiałów hemostatycznych
Dodano: 2017-03-24 - Dostawa zwieraczy hydraulicznych do wysiłkowego nietrzymania moczu oraz rękawiczek mikrochirurgicznych sterylnych w okresie 12 miesięcy.
Dodano: 2017-03-13 - Dostawa implantów do leczenia zaburzeń statyki narządów miednicy oraz systemów do chirurgicznej korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu
Dodano: 2017-01-13