Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej ogłasza przetarg
- Adres: 00315 Warszawa, ul. Karowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225 966 160 , fax. 022 5966474, 8279354
- Data zamieszczenia: 2017-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny im. Ks. Anny Mazowieckiej
ul. Karowa 2
00315 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225 966 160, fax. 022 5966474, 8279354
REGON: 137222900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalkarowa.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA STERYLIZATORA PAROWEGO LABORATORYJNEGO - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup sterylizatora parowego laboratoryjnego w ilości 1 szt. o parametrach technicznych zgodnych z wymaganiami opisanymi w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz cenowy z parametrami przedmiotu zamówienia. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie przedmiotu zamówienia należy ponadto: 1) dostawa, montaż, instalacja i oddanie do eksploatacji przedmiotu zamówienia, 2) przeprowadzenie instruktażu wstępnego oraz przeszkolenie pracowników bezpośredniego użytkownika w zakresie prawidłowej eksploatacji i konserwacji przedmiotu umowy, 3) świadczenie usługi gwarancyjno - serwisowej w okresie udzielonej gwarancji jakości. WYMAGANIA DLA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Wykonawca może zaoferować wyłącznie wyroby ze znakiem CE zgodnie z dyrektywą 93/42/EEC, które zostały dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211). Zamawiający informuje, iż przedmiotowe zamówienie realizowane jest z rezerwy celowej budżetu państwa. Wydatkowanie środków finansowych przekazanych przez Ministerstwo Zdrowia musi nastąpić do dnia 31.12.2017r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na OFERTĘ składają się (w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument): a) Formularz OFERTA. b) Formularz cenowy z parametrami przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. c) Formularz - serwis gwarancyjny - załącznik nr 2 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu na podstawie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, b) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa odczynników
Dodano: 2024-07-01 - Zakup sprzętu medycznego na potrzeby "RM-MEDITRANS"
Dodano: 2024-07-01 - Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
Dodano: 2024-06-27 - Zakup sprzętu medycznego dla nowo tworzonego Oddziału Chirurgii Naczyniowej w MSzS Sp. z o.o. w Radomiu - zakup urządzenia do mechanicznej, rotacyjnej aterektomii tętnic
Dodano: 2024-06-20 - ZP/CZD/082/24 DOSTAWA APARATU DO AUTOMATYCZNEJ EKSTRAKCJI KWASÓW NUKLEINOWYCH
Dodano: 2024-06-06 - Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych wraz z nieodpłatnym użyczeniem konsoli shavera kostnego i 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera oraz zakup optyki do artroskopii
Dodano: 2024-05-15 - Dostawa sprzętu medycznego specjalistycznego dla Oddziału Otolaryngologicznego na okres 12 miesięcy
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora w podziale na części
Dodano: 2024-04-16 - „Zakup sprzętu umożliwiającego rozwój nowoczesnych metod diagnostyki i leczenia w zakresie hematologii i onkologii w Mazowiecki Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu”
Dodano: 2024-04-12 - Dostawa asortymentu do wykonywania zabiegów kostnych dla Bloku Operacyjnego SP ZZOZ w Kozienicach
Dodano: 2024-02-26