Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH DLA SZPITALA ZOZ MSWiA NA OKRES 24 MIESIĘCY

Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-375 Kielce, ul. Wojska Polskiego 51
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3493500, 3493521 , fax. 041 3493505
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Kielcach
    ul. Wojska Polskiego 51 51
    25-375 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3493500, 3493521, fax. 041 3493505
    REGON: 29039112900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.kielce.ids.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW OPATRUNKOWYCH DLA SZPITALA ZOZ MSWiA NA OKRES 24 MIESIĘCY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKOW OPATRUNKOWYCH NA OKRES 24 MIESIĘCY
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331411104
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: VADIUM NIE JEST WYMAGANE
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadanie uprawnienia do wykonywania okeślonej dzialalności lub czynności 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osob zdolnych do wykonania zamówienia 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.Posiadanie wymaganych świadectw i atestów 5.Nie podleganie wykluczeniu zgodnie z art.24 ust.1,2 Ustawy Prawo Zamowień Publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć mies. przed terminem składania ofert. 2.Zaświadczenie właściwego naczelnika U.S. oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych platności lub wstrzymanie w całości decyzji wlaściwego organu, wystawione nie wczesniej niż 3 mies. przed upływem składania ofert. 3.Zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego 4.Oświadczenie o zgodności z warunkami przetargu a).Oświadczenie wykonawcy zgodnie z art.22 ust. 1 pkt.1-3 i art.24 ust.1i 2 Ustawy PZP .b).Aktualna informacja z KRK albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 wystawionych nie wcześniej niż 6 mies.przed upływem składania ofert .c).Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 wystawiona nie wcześniej niż 6 mies. przed upływem terminu składania ofert . W przypadku wykonawców mających miejsce zamieszkania lub siedzibę za granicą zamiast dokumentów o których mowa w pkt.b i c należy złożyć równoważne dokumenty. 6.Parafowany wzór umowy. 7.Kopia umowy(w przypadku oferenta skladającego ofertę wspólną) 8.Wypełniony formularz cenowy. 9.Pełnomocnictwo w przypadku złożenia wspólnej oferty lub podpisania oferty przez osoby nie ujawnione w rejestrze sądowym lub ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.kielce.ids.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach