Przetargi.pl
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-529 Kraków, ul. Józefińska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 6165482, 6165469 , fax. 126 165 428
  • Data zamieszczenia: 2020-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie
    ul. Józefińska 14
    30-529 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 6165482, 6165469, fax. 126 165 428
    REGON: 35150530800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.krakow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej i urządzeń dezynfekcyjnych oraz artykułów i materiałów BHP dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, w ramach zapobiegania rozprzestrzeniania się SARS-COV 2. 2. Niniejsza umowa zrealizowana zostanie jednorazową dostawą zgodnie z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Miejsce dostawy – w zakresie: 1) CZĘŚCI I – IV: ul. Józefińska 14 w Krakowie (magazyn), 2) CZĘŚCI V - VI: ul. Mazowiecka 4 - 6 w Krakowie (sekretariat - IV piętro), 3) CZĘŚCI VII: ul. Mazowiecka 21 w Krakowie (sekretariat), 4) CZĘŚCI VIII: ul. Praska 52 w Krakowie (II piętro) 5) CZĘŚCI IX - X: ul. Rzeźnicza 2 w Krakowie (sekretariat). 2. Wykonawca dostarczy towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność oraz zapewni rozładunek towaru w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3. Towar będzie fabrycznie nowy, zdatny do natychmiastowego użytku zgodnie z przeznaczeniem oraz zgodny z opisem przedstawionym w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Towar będzie oznaczony w taki sposób, aby była możliwa identyfikacja modelu, producenta lub marki. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) przestrzegania terminów, o których mowa w § 3 ust. 3 niniejszej umowy, 2) dostarczenia na własny koszt fabrycznie nowych i niezniszczonych towarów, bez śladów ich użytkowania, 3) dostarczenia Zamawiającemu wraz z dostawą, oddzielnej dla każdej części zamówienia, poprawnie wystawionej faktury, 4) odpowiedniego oznakowania towaru w taki sposób, aby była możliwa jego łatwa identyfikacja. 5) zapewnienia sprawności łączy internetowych i / lub telefonicznych oraz adresu e-mail, na który będzie odbierał bieżące wiadomości. 6. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar zawiera braki ilościowe lub jest wadliwy, Wykonawca ma obowiązek dostarczyć brakującą lub wymienić wadliwą partię towaru w terminie, o którym mowa w § 3 ust. 3 pkt 2 niniejszej umowy 7. Zamawiający może przerwać czynności odbioru w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze wad uniemożliwiających jego przyjęcie aż do czasu usunięcia tych wad. 8. Zgłoszenia reklamacyjne Zamawiającego dotyczące wad (np. zbyt krótkiego terminu ważności dostarczonego towaru) lub braków ilościowych dostarczonych towarów składane będą za pośrednictwem poczty elektronicznej. 9. Strony ustalają, że korespondencja dotycząca przedmiotowej umowy odbywać się będzie za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail. 10. Przez cały okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest usunąć zgłoszoną przez Zamawiającego awarię w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia jej przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad powstałych w okresie gwarancji w terminie wskazanym w zdaniu poprzedzającym, Zamawiający ma prawo usunąć wady zastępczo na koszt i ryzyko Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18143000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach