Przetargi.pl
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu

Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 88-110 Inowrocław 2, Parchanie
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 351 27 90; 52 351 26 58 , fax. 52 351 27 90; 52 351 26 58
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu
    Parchanie 9
    88-110 Inowrocław 2, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 351 27 90; 52 351 26 58, fax. 52 351 27 90; 52 351 26 58
    REGON: 00029561000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsparchanie.naszdps.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: CZĘŚĆ I - Środki ochrony indywidualnej 1 1) Rękawice jednorazowe nitrylowe – 510 opakowań po 100 szt. CZĘŚĆ II – Środki ochrony indywidualnej 2 1) Maseczki wielorazowe z filtrem – 1240 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186). Wszystkie środki ochrony muszą spełniać normy określone prze Ministerstwo Zdrowia w Informacji dotyczącej produktów wykorzystywanych podczas zwalczania COVID-19, Ministerstwo Zdrowia gov.pl, 23.03.2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w dokumencie "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału", o którym mowa w rozdz. VIII pkt 1 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach