Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu ogłasza przetarg
- Adres: 88-110 Inowrocław 2, Parchanie
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 351 27 90; 52 351 26 58 , fax. 52 351 27 90; 52 351 26 58
- Data zamieszczenia: 2020-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Parchaniu
Parchanie 9
88-110 Inowrocław 2, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 351 27 90; 52 351 26 58, fax. 52 351 27 90; 52 351 26 58
REGON: 00029561000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsparchanie.naszdps.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Parchaniu. 2. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „POMAGAMY SKUTECZNIE" nr: POWR.02.08.00-00-0111/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym. Zamówienie zostało podzielone na 6 części: CZĘŚĆ I - Środki ochrony indywidualnej 1 1) Rękawice jednorazowe nitrylowe – 1400 opakowań po 100 szt. CZĘŚĆ II – Środki ochrony indywidualnej 2 1) Maseczki wielorazowe z filtrem – 700 sztuk 2) Maseczki jednorazowe – 12000 sztuk CZĘŚĆ III- Środki ochrony indywidualnej 3 1) Kombinezon ochronny jednorazowy – 1200 sztuk 2) Kombinezon ochronny wielorazowy – 100 sztuk 3) Fartuch ochronny jednorazowy – 1200 sztuk 4) Fartuch ochronny wielorazowy – 500 szt. 5) Ochraniacze jednorazowe na buty – 20 opakowań po 100 szt. 6) Czepki jednorazowe – 2 opakowania po 100 szt. CZĘŚĆ IV – Środki dezynfekcyjne 1) Ściereczki nasączone płynem do dezynfekcji o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym wobec wirusów osłonkowych (w tym koronawirus SARS-COV-2) - 200 opakowań po 100 szt., 2) Płyn do higienicznej dezynfekcji powierzchni mających kontakt z żywnością o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym – 15 szt. po 5 l, 3) Płyn do higienicznej dezynfekcji powierzchni niemających kontaktu z żywnością o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym – 65 szt. po 5l, 4) Płyn do higienicznej dezynfekcji powierzchni w aerozolu mających kontakt z żywnością o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym - 15 szt. po 1 l, 5) Płyn do higienicznej dezynfekcji powierzchni w aerozolu niemających kontaktu z żywnością o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym – 30 szt. po 1 l, 6) Chusteczki nasączone płynem do higienicznej dezynfekcji rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym – 200 opakowań po 100 szt., 7) Żel do higienicznej dezynfekcji rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym – 200 szt. po 500 ml, 8) Płyn w aerozolu do higienicznej dezynfekcji rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym – 200 szt. po 500 ml, 9) Płyn do higienicznej dezynfekcji rąk o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym i wirusobójczym oraz antybakteryjnym – 40 szt. po 5 l. CZĘŚĆ V - Wyposażenie 1 1) Maty dezynfekcyjne – 20 sztuk CZĘŚĆ VI - Wyposażenie 2 1) Termometry bezdotykowe – 10 sztuk Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Oferowane wyroby stanowiące przedmiot zamówienia muszą spełniać wymagania prawne dotyczące dopuszczenia do obrotu na rynku unijnym oraz posiadać wszelkie niezbędne atesty, niezbędne certyfikaty dopuszczające stosowanie urządzeń u ludzi w Polsce i Unii Europejskiej, świadectwa rejestracji i inne dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia m.in. karty katalogowe potwierdzające zgodność zaoferowanego produktu z wymaganiami SIWZ, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r., poz. 186). 5. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, aby w trakcie realizacji umowy, na każde jego wezwanie, przedłożył Zamawiającemu atesty i świadectwa rejestracji dotyczące przedmiotu zamówienia, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 186) - o ile wymaga tego ustawa. 6. Zamawiający wymaga, aby oferowany przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy oraz z zachowaniem terminu trwałości dla wyrobów medycznych. 7. Wszelkie wątpliwości Wykonawca winien wyjaśnić z Zamawiającym na etapie przygotowywania oferty, w trybie określonym w niniejszej specyfikacji. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnej odpowiedzialności za jakość dostarczanego przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami asortymentowo-ilościowymi, cenowymi oraz standardami jakościowymi odnoszącymi się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. 9. Do oferty Wykonawca załączy wypełniony formularz cenowy oraz opis przedmiotu zamówienia, sporządzony przez Wykonawcę w celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego. W przypadku niedołączenia opisu przedmiotu zamówienia do oferty, oferta zostanie odrzucona. Oferta będzie podlegała odrzuceniu również w przypadku, gdy Wykonawca załączy opis przedmiotu zamówienia, który nie będzie potwierdzał zgodności z wymaganiami Zamawiającego. 10. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane części zamówienia lub na wszystkie części zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do danej części, zostaną odrzucone. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymogów w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty, 2. Formularz cenowy, 3. Opis przedmiotu zamówienia sporządzony przez Wykonawcę, 4. Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (składane w ciągu 3 dni od dnia opublikowania informacji z otwarcia ofert).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostawa odzieży ochronnej dla pracowników Zakładu Pomocy Doraźnej dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr Ludwika Błażka w Inowrocławiu”
Dodano: 2024-04-18 - Dostawa odzieży kucharskiej - sprawa 105/2023
Dodano: 2023-11-09 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - 47/2023
Dodano: 2023-08-03 - Dostawa odzieży ochronnej i zabezpieczającej dla policjantów i pracowników województwa kujawsko-pomorskiego.
Dodano: 2023-06-22 - Dostawa fartuchów barierowych. SSM.DZP.200.37.2023
Dodano: 2023-06-08 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - 47/2023
Dodano: 2023-06-07 - Dostawa odzieży roboczej i ochronnej - sprawa nr 72/2022
Dodano: 2022-10-20 - Dostawa środków ochrony osobistej do Zakładu Karnego w Potulicach
Dodano: 2021-05-07 - Dostawa kombinezonów ochronnych typu TYVEK
Dodano: 2021-04-21 - ZAMÓWIENIE ZWIĄZANE Z COVID: kombinezony i maseczki
Dodano: 2021-04-02