Przetargi.pl
Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, z podziałem na części: I część zamówienia – gogle ochronne; II część zamówienia – maseczki; III część zamówienia – kombinezony; IV część zamówienia – fartuchy; V część zamówienia – ochraniacze na buty VI część zamówienia – czepki na głowę; VII część zamówienia – rękawice ochronne; VIII część zamówienia – ubranie chirurgiczne.

Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu ogłasza przetarg

  • Adres: 43-384 Jaworze, ul. Słoneczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 817 26 21 , fax. 33 817 26 21
  • Data zamieszczenia: 2021-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Beskidzki Zespół Leczniczo-Rehabilitacyjny Szpital Opieki Długoterminowej w Jaworzu
    ul. Słoneczna 83
    43-384 Jaworze, woj. śląskie
    tel. 33 817 26 21, fax. 33 817 26 21
    REGON: 29760300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bzlr.bip.gov.pl/; http://rehabiltacja-jaworze.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, z podziałem na części: I część zamówienia – gogle ochronne; II część zamówienia – maseczki; III część zamówienia – kombinezony; IV część zamówienia – fartuchy; V część zamówienia – ochraniacze na buty VI część zamówienia – czepki na głowę; VII część zamówienia – rękawice ochronne; VIII część zamówienia – ubranie chirurgiczne.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej dla potrzeb Beskidzkiego Zespołu Leczniczo-Rehabilitacyjnego Szpitala Opieki Długoterminowej w Jaworzu, z podziałem na części: I część zamówienia – gogle ochronne; II część zamówienia – maseczki; III część zamówienia – kombinezony; IV część zamówienia – fartuchy; V część zamówienia – ochraniacze na buty VI część zamówienia – czepki na głowę; VII część zamówienia – rękawice ochronne; VIII część zamówienia – ubranie chirurgiczne. 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochrony osobistej w asortymencie i ilościach podanych w formularzach asortymentowo –cenowych stanowiących załączniki nr 6 - 13 do SIWZ, z podziałem na poszczególne części, z których każda stanowi odrębny przedmiot zamówienia. 2. Realizacja każdej z części umowy ma charakter odrębnego zobowiązania. 3. Na mocy niniejszej umowy Wykonawca zobowiązuje się przenieść na Zamawiającego własność przedmiotu umowy, oraz dostarczyć i wydać przedmiot umowy, a Zamawiający zobowiązuje się przedmiot umowy odebrać i zapłacić Wykonawcy cenę, z zastrzeżeniem postanowień niniejszej umowy. 4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy spełnia wymagania wynikające z przepisów powszechnie obowiązujących i zobowiązuje się do dostarczenia wszelkich potwierdzających to dokumentów. 5. Zamawiający gwarantuje, iż w okresie obowiązywania umowy dokona zamówień na kwotę minimum 60% maksymalnego zobowiązania. 6. Dostawa będzie realizowana partiami w formie zamówień jednorazowych w zależności od potrzeb Zamawiającego w ciągu max. 5 dni roboczych od złożenia zamówienia w formie e-maila z zastrzeżeniem, że obowiązujący termin zadeklarowano przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany ilości zamawianego asortymentu w ramach wartości przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się uwzględnić bieżące potrzeby Zamawiającego. 8. Wykonawca oświadcza, że ma świadomość, że dostawa stanowiąca przedmiot umowy będzie wykonywana w szpitalu czynnym przez całą dobę i zobowiązuje się ją prowadzić w sposób zapewniający utrzymanie ciągłej pracy szpitala oraz dokonać wszelkich czynności, które okażą się niezbędne do nieprzerwanego i prawidłowego funkcjonowania szpitala Zamawiającego. 9. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie opakowań zbiorczych innej wielkości i przeliczenie ilości. Ogólna ilość produktu ma być nie mniejsza niż podana w załącznikach nr 6 - 13 do SIWZ, a oferowana ilość opakowań ma być liczbą całkowitą. Jeżeli po przeliczeniu opakowań wyjdzie liczba ułamkowa to Wykonawca ma ją zaokrąglić w górę do pełnego opakowania. Zaoferowanie innych opakowań należy zaznaczyć w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 6 - 13 do SIWZ. W pozycji „wielkość oferowanego opakowania” należy wpisać liczbę produktów w opakowaniu oraz ilość opakowań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35113400-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach