Przetargi.pl
„Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Kielcach”

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta ogłasza przetarg

  • Adres: 25-369 Kielce, Żeromskiego
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 676 673 , fax. 41 3676 673 wew. 230
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta
    Żeromskiego 4/6
    25-369 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 676 673, fax. 41 3676 673 wew. 230
    REGON: 29239760800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsalberta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej im. Św. Brata Alberta w Kielcach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków ochronnych oraz wyposażenia dla Domu Pomocy Społecznej w im. Św. Brata Alberta w Kielcach. Zamówienie zostało podzielone na 7 zadań: Zadanie 1 – Środki ochrony indywidualnej 1. Rękawicznik jednorazowe – 800 opakowań; 2. Kombinezony – 70 szt. ; 3. Fartuchy jednorazowe – 200 szt.; 4. Czepki jednorazowe – 200 szt.; 5. buty (ochraniacze) jednorazowe – 200 szt.; 6. gogle ochronne – 30 szt. 7. maseczki jednorazowe – ochronne – 10 000 szt.; 8. maseczki z filtrem – 100 szt.; 9. rękawice jednorazowe (ROZMIAR M) – 250 opakowań. Zadanie 2 – Wyposażenie medyczne 1. ozonatory - wydajność min. 40 g/h – 2 szt.; 2. ssaki płucne elektryczne – płucne – 3 szt.; 3. lampy bakteriobójcze dwufunkcyjne przepływowe przejezdne na statywie z pilotem – 9 szt.; 4. wózki do przewożenia bielizny brudnej - przykrywane, na kółkach o pojemności 250-300 l – 6 szt.; 5. koncentratory tlenu – 3 szt.; 6. sterylizatory powietrza – 15 szt. Zadanie 3 – pozostałe wyposażenie 1. pościel z kory 160x200 cm – 340 szt.; 2. pościel jednorazowa – 200 komp.; 3. ręczniki kąpielowe 70x 140 cm – 160 szt.; 4. myjki do mycia – 30 szt,; 5. klapki do kąpieli – 50 szt.; 6. kosze z pokrywa 70 l na zużyte środki ochrony – 20 szt.; 7. naczynia - talerzyki jednorazowe – 2 000 szt.; 8. sztućce jednorazowe – 2 000 komp. ; 9. kubeczki jednorazowe - plastikowe do napojów gorących – 2 000 szt.; 10. proszek do prania dezynfekujący (do prania kolorów) – 200 kg.; 11. zestawy do sprzątania – 3 szt.; 12. zestaw do sprzątania – 2 szt.; 13. papiery toaletowe duże – 2 800 szt.; 14. ręczniki papierowe – 1 300 szt.; 15. kołdry 160x200 cm – 40 szt.; 16. Poduszki 70x80 – 40szt.; 17. zestaw do sprzątania – 6 szt. Zadanie 4 – Środki do dezynfekcji 1. mydła antybakteryjne – 150 litrów; 2. płyny do dezynfekcji rąk i powierzchni – 150 szt. 3. chusteczki antybakteryjne do rąk i powierzchni – 60 opakowań; 4. maty dezynfekcyjne – 2 sztuk; Zadanie 5 – Termometry 1. termometry bezdotykowe – 10 szt.; 2. termometry bezdotkowe na podczerwień – 1 szt.; Zadanie 6 – Pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny 1. pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny - dozowniki bezdotykowe – 10 szt; 2. pojemniki dozujące płyn dezynfekcyjny -dozowniki dezynfekcyjne łokciowe naścienne – 20 szt; Zadanie 7 – Łóżka/materace 1. materace do łózek – 20 szt.; 2. łóżka polowe z materacem – 6 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. Zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Bezpieczna przyszłość" nr: WND-POWR.02.08.00-00-0099/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39512400-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej, na której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Złożenie oświadczenia wraz z ofertą dopuszczalne jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej. Jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną