Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 01-161 Warszawa, ul. Obozowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3910100 , fax. 22 3910296
- Data zamieszczenia: 2021-02-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o.
ul. Obozowa 43
01-161 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3910100, fax. 22 3910296
REGON: 01531445100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Usługi komunalne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa środków myjących do pojazdów myjących pojemniki na odpady komunalne. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa profesjonalnych środków czystości do pojazdów myjących pojemniki na odpady komunalne dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Oczyszczania w m. st. Warszawie sp. z o.o. z podziałem na zadania: Zadanie 2: Zakup i dostawa profesjonalnych środków dezynfekujących do pojazdów myjących pojemniki na odpady komunalne w ilości maksymalnej 1.300 kg. zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Umowa (w zakresie zadania 2) realizowana będzie przez okres 12 miesięcy w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej oraz w oparciu o zamówienia częściowe, które składane będą (w formie pisemnej bądź pocztą elektroniczną) zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że umowa będzie realizowana do wyczerpania maksymalnej wielkości zamówienia dla zadania 2. W przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia w ramach zadania 2 określona powyżej zostanie w pełni wykorzystana przed wskazanym terminem zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia czasu trwania umowy. Natomiast w przypadku, gdy maksymalna wielkość zamówienia w ramach zadania 2 określona powyżej nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy do chwili, gdy zostanie zrealizowana całkowita wielkość zamówienia, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy. Termin realizacji całego zamówienia (dotyczy zadania 2): 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, z uwzględnieniem zapisów, o których mowa powyżej dotyczących wydłużenia bądź skrócenia czasu trwania umowy. Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnym zakresie tj.: Zadanie 2: do 500 kg, i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zamówienia na zasadach prawa opcji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39822000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną