Przetargi.pl
Zakup i dostawa środków i materiałów konserwacyjnych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu

26 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-131 Zegrze, Juzistek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261883896 , fax. 261883868
  • Data zamieszczenia: 2017-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Juzistek 2
    05-131 Zegrze, woj. mazowieckie
    tel. 261883896, fax. 261883868
    REGON: 142917040
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.26wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa środków i materiałów konserwacyjnych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa środków i materiałów konserwacyjnych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu oraz jednostek wojskowych będących na jego zaopatrzeniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e i 2f do SIWZ odpowiednio dla Części. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4a i 4b do SIWZ odpowiednio dla Części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 6 części. Część 1 – dostawa płynów i środków do konserwacji, Część 2 – dostawa płynów do mycia i odtłuszczania, Część 3 – dostawa folii VCI, Część 4 – dostawa pojemników do przechowywania płynów, Część 5 – dostawa czyściwa, Część 6 – dostawa materiałów do konserwacji, 4. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia (dotyczy Części I - VI): 1) Towar musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 2) Towar musi być fabrycznie nowy, nieużywany, oraz spełniać wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 3) Zamawiający wymaga udzielenia 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia w ramach Części I-V i VI w poz. 1-5. 4) Najpóźniej wraz z dostawą Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające, że oferowane towary posiadają stosowne certyfikaty, spełniają normy i posiadają atesty szczegółowo wskazane dla każdej pozycji formularzy cenowych stanowiących Załączniki 2a, 2b, 2f odpowiednio dla Części I, II i VI. 5) Towar musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, data produkcji itp. bez konieczności naruszania opakowania. 6) Towar musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami. Dotyczy Części I-III – towary równoważne. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na towary równoważne. Towary równoważne są to towary o parametrach, cechach jakościowych i użytkowych identycznych lub nie gorszych nią opisane przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest podać we wszystkich pozycjach w formularzu cenowym – Załączniki nr 2a, 2b, 2c nazwę producenta i parametry techniczne oferowanego towaru. Oferta na towary równoważne, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 8) W przypadku braku wskazania towaru równoważnego, Zamawiający uzna, że oferta została złożona zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Dotyczy Części VI 9) Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcznej gwarancji na zgrzewarki do folii VCI wskazane w poz. 6 formularza cenowego. 10) Okres gwarancji liczony jest od daty podpisania bez uwag Protokołu odbioru dostaw stanowiącego Załącznik nr 2 do umowy. 11) Do każdej zgrzewarki Wykonawca dostarczy indywidualną kartę gwarancyjną i instrukcję obsługi w języku polskim,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24963000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; 2. Formularz/e cenowy/e - wypełnione i podpisane wg wzoru określonego w Załączniku nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e i 2f do SIWZ odpowiednio dla Części; 3. Pełnomocnictwo: 1) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) m.in. KRS, CEiDG, i innych odpowiednich dla Wykonawcy lub danego podmiotu, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w zamówieniu w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2) pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum) - należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną