Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI. Znak sprawy: SZP/380/43/2012

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
  • Data zamieszczenia: 2012-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5 5
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2240231, fax. 017 2252302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI. Znak sprawy: SZP/380/43/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia: Nazwa przedmiotu zamówienia: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI Opis części zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 pakiety. Asortyment został dokładnie opisany w Załącznikach od 2 do 15, tj. w formularzach cenowych: PAKIET I - ŚRODKI DO HIGIENICZNEJ DEZYNFEKCJI RĄK - Załącznik Nr 2; PAKIET II - ŚRODKI DO HIGIENICZNEGO I CHIRURGICZNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK - (Załączniki Nr 3, 3.1, 3.2); PAKIET III - PREPARATY DO MYCIA, DEZYNFEKCJI SKÓRY ORAZ PIELĘGNACJI RĄK - (Załączniki Nr 4, 4.1, 4.2, 4.3); PAKIET IV - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI - (Załączniki Nr 5, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4); PAKIET V- DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI WRAŻLIWYCH I ODPORNYCH NA DZIAŁANIE ALKOHOLU PRZY UŻYCIU CHUSTECZEK - (Załączniki Nr 6, 6.1) PAKIET VI - DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO -(Załączniki Nr 7, 7.1, 7.2, 7.3,); PAKIET VII - MANUALNA DEZYNFEKCJA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH - (Załącznik Nr 8); PAKIET VIII - ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI NARZĘDZI I SPRZĘTU WIELOKROTNEGO UŻYTKU - (Załączniki Nr 9, 9.1, 9.2, 9.3); PAKIET IX - MYCIE I DEZYNFEKCJA SKÓRY PRZED ZABIEGAMI INWAZYJNYMI ORAZ DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH I RAN - (Załączniki Nr 10, 10.1, 10.2, 10.3, 10.4, 10.5); PAKIET X - ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDESKOPÓW W MYJNI ETD - (Załączniki Nr 11, 11.1, 11.2); PAKIET XI - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI INNE - (Załączniki Nr 12, 12.1, 12.2, 12.3); PAKIET XII - AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI - Załączniki Nr 13 PAKIET XIII - MYCIE I PIELĘGNACJA SKÓRY - Załącznik Nr 14 PAKIET XIV - PREPARAT DO WSTEPNEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI Załącznik nr 15 Termin i realizacja zamówienia: 1. Okres realizacji dostaw - 12 miesięcy (w formie dostaw cząstkowych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesyłanych faxem lub drogą telefoniczną w terminie najpóźniej 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 2 będzie składać Kierownik Apteki Zakładowej lub osoba upoważniona przez niego. 4. Dostawy towaru będą odbywać się transportem WYKONAWCY do Magazynu ZAMAWIAJĄCEGO loco Apteka Zakładowa - Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 14.00. 5. ZAMAWIAJĄCY zwraca się z prośbą do WYKONAWCY, że w przypadku podpisania umowy w miarę możliwości technicznych wraz z towarem i fakturą VAT w formie papierowej dostarczał fakturę również w postaci elektronicznej (np. dyskietka, pendrife) w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ASSECO lub fakturę przesyłał na adres e-mail: apteka@cm-lancut.pl . Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do magazynu loco Apteka Zakładowa i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO. Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu;oferty. Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCÓW wniesienia wadium, w formie określonej przepisami Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - art. 45 Wadium w kwocie na: Pakiet I 400,00 PLN Pakiet II 50,00 PLN Pakiet III 160,00 PLN Pakiet IV 500,00 PLN Pakiet V 280,00 PLN Pakiet VI 180,00 PLN Pakiet VII 30,00 PLN Pakiet VIII 130,00 PLN Pakiet IX 410,00 PLN Pakiet X 90,00 PLN Pakiet XI 60,00 PLN Pakiet XII 200,00 PLN Pakiet XIII 30,00 PLN Pakiet XIV 30,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 07.12.2012r. do godz. 12.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Niezmienności Cen
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach