Przetargi.pl
ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI (SZP/380/44/2010)

Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
  • Data zamieszczenia: 2010-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 5 5
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2240231, fax. 017 2252302
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI (SZP/380/44/2010)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 pakietów. Asortyment został dokładnie opisany w Załącznikach od 2 do 13, tj. w formularzach cenowych: PAKIET I - ŚRODKI DO HIGIENICZNEJ DEZYNFEKCJI RĄK - Załącznik Nr 2; PAKIET II - ŚRODKI DO HIGIENICZNEGO I CHIRURGICZNEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI RĄK - (Załączniki Nr 3, 3.1); PAKIET III - PREPARATY DO MYCIA, DEZYNFEKCJI SKÓRY ORAZ PIELĘGNACJI RĄK - (Załączniki Nr 4, 4.1, 4.2,); PAKIET IV - DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI - (Załączniki Nr 5, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4); PAKIET V- DEZYNFEKCJA POWIERZCHNI WRAŻLIWYCH I ODPORNYCH NA DZIAŁANIE ALKOHOLU PRZY UŻYCIU CHUSTECZEK - (Załączniki Nr 6, 6.1) PAKIET VI - DEZYNFEKCJA SPRZĘTU MEDYCZNEGO -(Załączniki Nr 7, 7.1, 7.2, 7.3,); PAKIET VII - MANUALNA DEZYNFEKCJA NARZĘDZI CHIRURGICZNYCH - (Załączniki Nr 8, 8.1, 8.2); PAKIET VIII - MYCIE I DEZYNFEKCJA SKÓRY PRZED ZABIEGAMI INWAZYJNYMI ORAZ DEZYNFEKCJA BŁON ŚLUZOWYCH I RAN - (Załączniki Nr 9, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4); PAKIET IX - ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDESKOPÓW W MYJNI ETD - (Załączniki Nr 10, 10.1, 10.2); PAKIET X - ŚRODKI DO DEZYNFEKCJI INNE - (Załączniki Nr 11, 11.1, 11.2, 11.3); PAKIET XI - AKCESORIA DO DEZYNFEKCJI - Załącznik Nr 12 PAKIET XII - MYCIE I PIELĘGNACJA SKÓRY - Załącznik Nr 13 Wartość zamówienia poniżej 193 000 euro. Termin i realizacja zamówienia: 1. Okres realizacji dostaw - 12 miesięcy (w formie dostaw cząstkowych) od pierwszego dnia obowiązywania umowy. 2. Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie zapotrzebowań cząstkowych przesyłanych faxem lub drogą telefoniczną w terminie najpóźniej na 3 dni robocze przed datą wymaganej dostawy. 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 2 będzie składać Kierownik Apteki Zakładowej lub osoba upoważniona przez niego. 4. Dostawy towaru będą odbywać się transportem WYKONAWCY do Magazynu ZAMAWIAJĄCEGO loco Apteka Zakładowa - Centrum Medyczne w Łańcucie Sp. z o. o. w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 13.50. 5. ZAMAWIAJĄCY zwraca się z prośbą, aby w miarę posiadanych możliwości każda dostawa asortymentu była łącznie z dyskietką zawierającą fakturę za dostawę środkow do dezynfekcji w postaci elektronicznej w formacie współpracującym z oprogramowaniem InfoMedica firmy ABG lub na adres e-mail: apteka@zoz-lancut.pl . Płatność za realizację cząstkową przedmiotu zamówienia będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do magazynu loco Apteka Zakładowa i przedłożeniu faktury VAT u ZAMAWIAJĄCEGO. Oferty częściowe - Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na poszczególne pakiety. W danym pakiecie muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu;oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336316008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY żąda od WYKONAWCÓW wniesienia wadium, /w formie określonej przepisami Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych - art. 45/ Wadium w kwocie na: Pakiet I 410,00 PLN, Pakiet II 65,00 PLN, Pakiet III 160,00 PLN, Pakiet IV 760,00PLN, Pakiet V 240,00 PLN, Pakiet VI 510,00 PLN, Pakiet VII 540,00 PLN, Pakiet VIII 585,00 PLN, Pakiet IX 150,00 PLN, Pakiet X 75,00 PLN, Pakiet XI 105,00 PLN, Pakiet XII 110,00 PLN należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, czyli w terminie do dnia 16.12.2010r. do godz. 12.00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres Niezmienności Cen
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cm-lancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach