Przetargi.pl
Zakup i dostawa środków do dezynfekcji oraz myjek jednorazowych, pianek i gąbek do mycia ciała pacjenta na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.

Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-739 Warszawa, ul. Stępińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 318 60 00 , fax. 22 318 63 41
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Czerniakowski Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
    ul. Stępińska 19/25
    00-739 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 318 60 00, fax. 22 318 63 41
    REGON: 1102681500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalczerniakowski.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa środków do dezynfekcji oraz myjek jednorazowych, pianek i gąbek do mycia ciała pacjenta na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa: środków do dezynfekcji oraz myjek jednorazowych, pianek i gąbek do mycia ciała pacjenta na rzecz Szpitala Czerniakowskiego Sp. z o.o. w ramach Pakietu Nr 1-5. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 3.1-3.5 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy) 3) Wymagania dotyczące pakietu nr 1 poz. 4 i 5 :. I. Wykonawca, w Pakiecie Nr 1. Higiena rąk poz. 4/5 zobligowany jest przeprowadzić wdrożenie programu WHO-5 w placówce, w terminie do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy zgodnego z wytycznymi Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), który zawiera następujące dokumenty i materiały: 3.1. Wzory formularzy/ankiet, z których będzie korzystał szpital w trakcie zbierania danych do programu – dokumenty wg wytycznych WHO; 3.2. Materiały multimedialne, z których Wykonawca będzie korzystał podczas szkoleń personelu szpitala: a) Prezentacja multimedialna dla personelu medycznego (oryginalna kolorystyka i oznakowanie WHO); b) Filmy instruktażowe (oryginalna kolorystyka i oznakowanie WHO); c) Inne interaktywne narzędzia używane podczas szkoleń. 3.3. Wizualizacje/Instrukcje stanowiskowe odpowiednich Momentów Higieny Rąk wg WHO, które będą w oryginalnej kolorystyce WHO oraz języku polskim – format A4. 3.4. Przykładowy raport (wizualno-tekstowy) pokazujący Zamawiającemu końcowe wyniki dla danych oddziałów, który będzie zawierał: a) Analizę wyników Podstaw samooceny WHO wg poniższych kategorii: - Zmiana systemowa, - Szkolenie i edukacja, - Ocena i informacja zwrotna, - Przypominacze w miejscu pracy, - Klimat instytucjonalnego bezpieczeństwa, b) propozycję działań wspierających zmianę dotychczasowych praktyk (zgodnych z wytycznymi WHO wg powyższych kategorii), c) analizę wyników bezpośredniego audytu obserwacyjnego WHO wg podziału liczbowego i procentowego na: - Grupy zawodowe personelu, - Momenty, w których personel powinien dezynfekować ręce. 3.5. Prezentacja multimedialna dla każdego oddziału oddzielnie oraz całościowa dla Szpitala, przeznaczona dla personelu pracującego na danym oddziale – zawierająca analizę wyników II. Zamawiający wymaga dostarczenia wraz z pierwszą dostawą w ramach pakietu nr 1 poz. 4-5 następujących pozycji, wliczonych w cenę oferty: a) naklejki "STOP zdezynfekuj ręce” - 200 szt.; b) naklejki "STOP umyj ręce” - 200 szt.; c) naklejki wodoodporne "Technika dezynfekcji rąk" w formacie A5 - 200 szt; d) kompletny uchwyt na łóżko pacjenta wraz z pompką dozującą do butelki - 120 szt; e) wizualizacja "5 Momentów Higieny Rąk wg WHO" w oryginalnej kolorystyce; 4) Szczegółowe informacje dotyczące obowiązków Wykonawcy zostały określone w „Projekcie umowy” stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 5) Dostarczony przedmiot zamówienia winien być zaopatrzony w etykietę handlową sporządzoną w języku polskim, zawierającą niezbędne informacje potrzebne do bezpiecznego używania dla bezpośredniego użytkownika. Jeśli oryginalna dokumentacja jest sporządzona w innym języku, to Wykonawca dostarczy wraz z oryginałem tłumaczenie na język polski. 6) W zakresie poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, w których w opisie przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. a) Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych parametrach, jakie zostały określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, lecz oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. b) Ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają pod względem jakości i funkcjonalności produktom lub rozwiązaniom wskazanym przez Zamawiającego w SIWZ. c) Na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia równoważność oferowanych produktów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał: aktualny akt administracyjny (koncesje, zezwolenie) uprawniający do prowadzenia hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub konsygnacyjnego wydany przez Głównego Inspektora farmaceutycznego (GIF, MZ) lub równoważny dokument wydany przez właściwe organy państw członkowskich UE, a w przypadku składania oferty na leki psychotropowe i środki odurzające aktualne zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego potwierdzające uprawnienie do obrotu produktami leczniczymi będącymi środkami odurzającymi, środkami psychotropowymi lub prekursorami. (jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich dokumentów). Powyższe dokumenty muszą być zgodne z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 roku - Prawo farmaceutyczne (tj.: Dz. U. z 2016 r., poz. 2142 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 29 maja 2005 roku o przeciwdziałaniu narkomanii (tj.: Dz. U. z 2016r. poz. .224).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W CELU POTWIERDZENIA, ZE OFEROWANE DOSTAWY ODPOWIADAJĄ WYMAGANIOM OKREĄŚLONYM PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, ZAMAWIAJĄCY WYMAGA ZŁOŻENIA WRAZ Z OFERTĄ: Zgodnie z § 13 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126), w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą (warunki przedmiotowe): 1) Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia został dopuszczony do obrotu i stosowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2017 poz. 211 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1926 ze zm.), jeżeli nie dotyczy, Wykonawca załączy Oświadczenie z adnotacją „NIE DOTYCZY” oraz Oświadczenie Wykonawcy, ze dysponuje kompletem dokumentów wystawionych przez uprawnione jednostki, wymagane polskimi przepisami prawa (np. znak CE, Deklarację Zgodności, niezbędne świadectwa, atesty, certyfikaty, pozwolenia, zgłoszenia, świadectwa rejestracji wydane przez uprawnione organy np. Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, Minister Zdrowia), w tym zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2017 poz. 211 z późn. zm.) oraz że przedmiot zamówienia spełnia wymagania polskich i europejskich norm, oznaczony jest znakiem CE i posiada dopuszczenie do obrotu wymagane prawem z uwzględnieniem ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. 2017 poz. 211 z późn. zm.), jeżeli nie dotyczy, Wykonawca załączy Oświadczenie z adnotacją „NIE DOTYCZY” oraz Oświadczenie, iż dany asortyment oferowany w ramach przedmiotu zamówienia nie jest wyrobem medycznym, jeśli dotyczy przedmiotu zamówienia; oraz Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty lecznicze zostały prawidłowo i zgodnie z przepisami prawa dopuszczone do obrotu i do użytku w działalności leczniczej, w szczególności tj. posiadają pozwolenie Ministra Zdrowia lub Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego lub pozwolenie wydane przez Radę Unii Europejskiej lub Komisję Europejską lub Ważne pozwolenie na dopuszczenie do obrotu wydane przez państwo członkowskie Unii Europejskiej (jeżeli przepisy nakładają obowiązek jego posiadania), Jednocześnie Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia, na każde żądanie Zamawiającego, odpowiedniego dokumentu, potwierdzającego dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu oraz pozostałych dokumentów wymienionych w pkt 1) - Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach