Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o. ogłasza przetarg
- Adres: 37-100 Łańcut, ul. Paderewskiego 5
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 017 2240231 , fax. 017 2252302
- Data zamieszczenia: 2015-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne w Łańcucie sp. z o. o.
ul. Paderewskiego 5 5
37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
tel. 017 2240231, fax. 017 2252302 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-lancut.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI. Znak sprawy: SZP/380/1/2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI PAKIET I - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI - Załącznik nr 2 Rodzaj i ilość określa załącznik nr 2 w SIWZ - formularz asortymentowo - cenowy Oferty częściowe - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie pakietu nr I. W pakiecie nr I muszą być ujęte wszystkie pozycje asortymentowe, brak jakiejkolwiek pozycji w pakiecie spowoduje odrzucenie całego pakietu;oferty. Termin i realizacja zamówienia: 1.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą na koszt i ryzyko Wykonawcy do Centrum Medycznego w Łańcucie Sp. z o. o., ul Paderewskiego 5, 37-100 Łańcut z dopiskiem Magazyn 2.Dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą przez okres 18 miesięcy począwszy od pierwszego dnia obowiązywania umowy w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00. 3.Zamawiającego ustala, że dniami roboczymi są to dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 14.00 z wyłączeniem sobót i niedziel oraz określonych ustawą świat. 4.Minimalnym terminem dostawy przedmiotu zamówienia są dwa dni robocze, natomiast maksymalnym terminem dostawy to pięć dni roboczych. 5.Terminem dostawy liczony jest w następnym dniu roboczym od dnia złożenia zamówienia. 6.Zamówienia będzie składał Kierownik Magazynu lub inna upoważniona osoba. 7.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianego towaru w każdym asortymencie w zależności od potrzeb i nieprzewidzianych sytuacji z prawem do proporcjonalnego zmniejszenia wartości umowy. 8.Zmniejszenie ilości przedmiotu umowy przez Zamawiającego nie spowoduje żadnych konsekwencji finansowo - prawnych. Termin płatności: Płatność za realizację cząstkową, tj. za dostawę przedmiotu zamówienia - środków czystości będzie dokonywana przelewem w terminie do 30 dni po dostawie towaru do Magazynu i przedłożeniu poprawnie wystawionej faktury VAT Zamawiającemu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 398312503
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 18 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres niezmieności cen
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwwe.cm-lancut.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną